marcelsiggery
Forum veteraan
Ik sla vandaag even over
;-)

Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Vanavond maar eens kijken of de club er nog staat?![]()
![]()
nee he............je gaat toch niet helemaal los op uiensnijer-gebied nu he.........![]()
Vanavond maar eens kijken of de club er nog staat?![]()
![]()
Ik zeg .... WEEKEND !! werd wel ff tijd zeg !! , weer ff wat anders dan werken
de pretcopter komt binnen nu en 2 uur binnen volgens track&trace, dus ben benieuwd .
*relaxmodus inschakelt *![]()
Kreeg bericht dat er 2x 1TB SSD disks klaar liggen bij het ophaalpunt. De server thuis gaat nu echt heel veel sneller data opslaan en geen geluid meer maken. 8) Ondertussen de lijst met spullen voor de grote vlieger bij elkaar geklikt en doorgegeven, nu wachten op een reactie. Hopelijk maandag of dinsdag een ritje Elst.![]()
Uh snoeksel.Mannen, even wat anders, ik zoek een tegelzetter die mijn douche wil en kan betegelen, wel erg netjes natuurlijk. Moet ook nog een mooie glazen wand in komen. Weet iemand een geschikt persoon in zijn vrienden en/of kennissenkring?
Zo, straks even naar de film (Hobbit 2) en daarna ouderwets afpilsen met de maten (drink met mate nl)
Tijd is om !
Vertel, Vertel !![]()
Zohhh !!!! Dit werk jaar zit erop !!!!
Dat is eerlijk, niets 2x per week, gewoon 3x per jaar.6 januari mag ik weer![]()
Wel fijn zo voor de feestdagen. Held...Zo ik is weer thuis,hier maar verder revalidateren.