Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

Vanavond maar eens kijken of de club er nog staat? :mrgreen: :oops:

kijk jij maar ff , ik sla deze keer ook over , iets met gaarheid en aantrekkingskracht richting de bank :lol: :p

nee he............je gaat toch niet helemaal los op uiensnijer-gebied nu he.........;)

nou ... moet zeggen dat ik de syma f3 wel heel erg leuk vind , vlieg er elke dag 4 lipootjes mee leeg :p (net als siggy trouwens ) ;)

maar ik denk niet dat ik over ga op serieuze 450 size heli's , teveel gedoe met inregelen en een crash is gelijk een hoop sleutelwerk en bergen onderdelen bestellen .

de funcopter is ontwikkeld voor vleugelvliegers die eens willen helivliegen , de heli is bovendien niet zo crash gevoelig .

maar dat zal ik binnenkort zelf wel ervaren ;)

Goedemorgen allemaal,

Laatste daggie van de week. 14:00 beginnen met de kerstborrel. Daarna vrachtwagen ophalen voor de verhuizing. Morgen een druk dagje.
Pfff.. Ben nu echt gaar. Vandaag zijn ze nog bezig met de vloeren, dus ik hoop dat we er morgenochtend op kunnen.

Wat een stress................................ :D

Nou, eentje dan. Het moest er toch een keer van komen dus ik bijt de spits maar af. 8O

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zeg .... WEEKEND !! werd wel ff tijd zeg !! , weer ff wat anders dan werken :)

de pretcopter komt binnen nu en 2 uur binnen volgens track&trace :p , dus ben benieuwd .

*relaxmodus inschakelt * :thumbsup:

Muziek van vroeger "shit" was toch anders ! :D

Vroeger mocht je er mee gooien en smijten, tegenwoordig mag je er niet eens meer naar fluiten ! :confused:

Kreeg bericht dat er 2x 1TB SSD disks klaar liggen bij het ophaalpunt. De server thuis gaat nu echt heel veel sneller data opslaan en geen geluid meer maken. 8) Ondertussen de lijst met spullen voor de grote vlieger bij elkaar geklikt en doorgegeven, nu wachten op een reactie. Hopelijk maandag of dinsdag een ritje Elst. :yes:

Kreeg bericht dat er 2x 1TB SSD disks klaar liggen bij het ophaalpunt. De server thuis gaat nu echt heel veel sneller data opslaan en geen geluid meer maken. 8) Ondertussen de lijst met spullen voor de grote vlieger bij elkaar geklikt en doorgegeven, nu wachten op een reactie. Hopelijk maandag of dinsdag een ritje Elst. :yes:

2 X 1TB SSD ?
Het was toch een gewone bonus ? ;)

Welke vlieger en setup is het geworden ?? :D

Vanavond weer een lekker avondje in the mix met mij op Dance Radio Amsterdam
Ook een interview met Teamdief / jeffrey (zoon joop)
Dit allemaal tussen 21.00 en 23.00 uur.
Uurtje eerder stoppen i.v.m. een verhuizing morgen 8O

Zo ff schapie scoren in Beverwijk :yes:

Zo, straks even naar de film (Hobbit 2) en daarna ouderwets afpilsen met de maten (drink met mate nl)

Mannen, even wat anders, ik zoek een tegelzetter die mijn douche wil en kan betegelen, wel erg netjes natuurlijk. Moet ook nog een mooie glazen wand in komen. Weet iemand een geschikt persoon in zijn vrienden en/of kennissenkring?

Mannen, even wat anders, ik zoek een tegelzetter die mijn douche wil en kan betegelen, wel erg netjes natuurlijk. Moet ook nog een mooie glazen wand in komen. Weet iemand een geschikt persoon in zijn vrienden en/of kennissenkring?
Uh snoeksel.

Zo ik is weer thuis,hier maar verder revalidateren.

Zo, straks even naar de film (Hobbit 2) en daarna ouderwets afpilsen met de maten (drink met mate nl)

wil ik binnenkort ook ff zien , wellicht dit weekend , lijkt me gaaf !

Tijd is om !
Vertel, Vertel ! :banana:

hele dikke heli is dat , beetje een 600 size :cool:
nu nog inregelen ,besnuffelen , andere stekkers solderen enz.

ps ; hij kwam pas om 18;30 u binnen , die gasten moeten flink overwerken

Zohhh !!!! Dit werk jaar zit erop !!!!

mzzlpik , ik heb alleen weekend ,daarna weer aan de bak :)

6 januari mag ik weer :yes:
Dat is eerlijk, niets 2x per week, gewoon 3x per jaar. ;)

Zo ik is weer thuis,hier maar verder revalidateren.
Wel fijn zo voor de feestdagen. Held... :thumbsup:

Ondertussen in het crematorium.
wissenbeehee.jpg

Back