Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

Naja, voor de mensen die ik niet zo vaak meer spreek fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar alvast ;)

Ik ben weer pleite.

In Zaandam helaas geen pauzes meer. Beetje dom om mensen met bier de bios in te sturen en vervolgens geen pauze in te lassen :)

Dan kun je zeggen dat je de fles weer vol kan maken natuurlijk...... ;)

In Zaandam helaas geen pauzes meer. Beetje dom om mensen met bier de bios in te sturen en vervolgens geen pauze in te lassen :)

Dan kun je zeggen dat je de fles weer vol kan maken natuurlijk...... ;)

ik kan helemaal niet 3 uur stilzitten , met zo'n lange film is een pauze wel welkom .

Naja, voor de mensen die ik niet zo vaak meer spreek fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar alvast ;)

Ik ben weer pleite.

jij ook fijne feestdagen knallert , en thanx dat je me wou helpen met de funcopter ,maar tot dusver is het me aardig gelukt , mocht er wat zijn wattsap ik je ;)

net van Q terug , wat een vieze drukte op de weg en in amsterdam :mad:

heerlijk weer thuis :p

Zo, ook weer lekker aan de koffie. Gisteren naar de Hobbit 2 geweest. Beetje abrupt einde maar er komt nog een derde. Daarna even biertje doen in de stad, wat was het druk. Heeft iemand verteld dat de crisis voorbij is of zo?

Nouja, lekker op een terrasje gezeten en daarna nog wat shoarma naar binnen gedrukt.

Net als deel 1 dus, ook zon bullshit einde.... Na deel 1 wist ik al dat deel 2 niet meer in de bios gekeken gaat worden, wat een anticlimax zeg....

Raspberry PI's weer eens onder het stof vandaan gehaald na het zien van dit
Pi MusicBox - A Spotify, SoundCloud, Google Music player for the Raspberry Pi, with remote control

Direct wat koelblokjes besteld omdat ik verwacht dat het dingetje vaak aan zal staan :yes:
1297-large.jpg

Gelijk een wifi adapter besteld, lekker klein, dus de raspberry pi kunnen we mooi ergens in wegwerken
9324546-1631-large.jpg

Vast wat voorbereidingen getroffen, 4GB geheugenkaart is al voorzien van de image.
Morgen lekker configgen en dan ongestoord lekker spotify misbruiken :)

Leuk projectje Spikkel. Ik moet nog steeds een keer zo'n ding bestellen en er dan Minecraft op knikkeren. Maar het komt er maar niet van. Teveel nieuwe hobby's erbij sinds het vrijgezellenbestaan. :oops:

De computertjes thuis gaan wel als een speer. De PC (Core i7, 8GB, 500GB 7200rpm) deed er zo'n 45 seconden over om heel Windows 8.1 en alle toeters en bellen volledig op te starten (alle processen idle, niet tot je iets kunt doen want dat was eerder). Met de SSD is dat gereduceerd tot 19 seconden. 8O En apps starten nu achterlijk veel sneller. :thumbsup: Ook de VMware server is erg snel geworden, beperking is nu het gigabit netwerk. :?

mogge

weertje niet ? :lol:

funcopter gisteren even getest in de huiskamer , alles werkte totdat hij mijn speaker tegenkwam :lol: , schade 6 euroos ,toch maar wachten op droog weer met een 500 size heli ;)

mogge

weertje niet ? :lol:

funcopter gisteren even getest in de huiskamer , alles werkte totdat hij mijn speaker tegenkwam :lol: , schade 6 euroos ,toch maar wachten op droog weer met een 500 size heli ;)

Saar en Moos vieren sinterklaas
Mag ik me nieuwe helicopter effe uitproberen Saar
Tuurlijk Moos ga ik effe koffie zetten
Moos vliegt een rondje en knalt in de kerstboom
Saar komt binnen en vraagt nu al uitgevlogen
Ja alles ging goed tot hij de kerstboom tegenkwam
Je moet de boom ook laten staan Moos, die is niet om mee te vliegen.

lol :D

was het de kerstboom maar , dan was hij niet stuk geweest , alleen de boom stuk :)
, zo'n harde speakerbox geeft niet mee
ik had eerst ff buiten moeten testen , heb je de ruimte en kun je nog wat trimmen en afstellen .
maarja , het regende en ik was nieuwsgierig :lol:

volgende maiden op het plein of liever nog het veld .

Lol, ben jij de nieuwe Max Tailleur? ;)

woei! Project geslaagd! Muziek via browser benaderbaar, beneden in de woonkamer luisteren naar spotify.. nice!

Nu alleen nog wachten op de wifi dongle en de koelblokjes om het geheel mooi weg te werken.
Ligt nu nog open en bloot in de woonkamer en kreeg net al te horen, blijft dat zo liggen? of eh???

Straks met wifi dongle, wordt ie achter de TV geplakt met tweezijdig tape lieverd! Komt goed! :)

Lol, ben jij de nieuwe Max Tailleur? ;)

Saar en Moos staan bij een vliegshow.
Ik wil een vlucht in de helikopter maken Saar.
Dat kost een meier Moos en een meier is een meier.
Een piloot hoort het en zegt, ik neem jullie mee en als ik jullie niet hoor dan kost het geen cent.
Hoor ik jullie wel dan kost het een meier.
Saar en Moos knikken en gaan aan boord.
De piloot stijgt op, voert een aantal abnormale stunts uit en landt.
Ik heb alles uit de kast gehaald om jullie aan het schreeuwen te krijgen, maar eerlijk is eerlijk, het kost jullie geen cent.
Om eerlijk te zijn had ik bijna een schreeuw gegeven toen je Saar verloor, maar je weet het elke meier is een meier. :lol:

lol :D

was het de kerstboom maar , dan was hij niet stuk geweest , alleen de boom stuk :)
, zo'n harde speakerbox geeft niet mee
ik had eerst ff buiten moeten testen , heb je de ruimte en kun je nog wat trimmen en afstellen .
maarja , het regende en ik was nieuwsgierig :lol:

volgende maiden op het plein of liever nog het veld .

Op het veld, op het veld ! :banana:

Mooi weer om te knutselen!

Vandaag even de Trex600 weer inregelen na de crash, dan in het nieuwe jaar maar eens een remaiden doen en zien of ik het helivliegen nog steeds zo leuk vind :)

X7 staat ook klaar Spikkel, ik krijg er weer een beetje zin in nu. 2e kerstdag komt Sam op visite bij ons en dan neemt hij meteen 2 verse gens ace 12S pakketten mee voor me. Dan heb ik er 4, dat lijkt mij voorlopig wel voldoende.

Back