Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

Jeetje gorb, ben er echt stil van.. sterkte en beterschap, ik ben blij dat ik je nog eens ga zien in ieder geval..

Laatst bewerkt door een moderator:
valt geheid buiten de geluidsnorm, en binnen het vlieggebied houden zal ook best een uitdaging zijn ;)

idd , gaat hem niet meer worden op het veld , door die ene klacht laatst is het klaar met de turbine kisten denk ik .

wel gaaf filmpje en erg mooi gevlogen :cool:

corby ; prima voor thuis en om toch te kunnen vliegen = de syma F3 mini heli , crash bestendig (net als jij ) en super veel fun !

als je wilt neem ik er 1 voor je mee van de zwarte markt .

ik stuur je wel ff een filmpie van mijn kunsten ;)

Laatst bewerkt:
wow Gorby, dat zet de mens wel even aan het denken, super dat je de helende kant op bent en dat je engeltjes nog niet op waren. heel fijne kerst !

Weet iemand waar ik mijn telefoon kan laten repareren?
Zojuist op de grond geflikkert en het scherm is in 100000000 stukjes gespat.

Graag snelle reparatie... kan niet zonder :cry:

Alleen het glas aan de buitenkant stuk of ook de LCD? Alleen het glas valt meestal wel mee. Wel vreemd want de Note 2 heeft toch Corning Gorilla 2 Glass?

Alleen het glas aan de buitenkant stuk of ook de LCD? Alleen het glas valt meestal wel mee. Wel vreemd want de Note 2 heeft toch Corning Gorilla 2 Glass?

Doet helemaal niets meer :nooo:
Toch wel hard zo'n grindvloer :yes:

Morgen ff laten repareren in Haarlem, 180 euries.
Kijken of ik wat kan regelen met de verzekering... 14 jaar geen aanspraak op gemaakt.

Laatste tijd repareer ik die dingen geregeld Phil. Mocht je advies of hulp willen dan hoor ik het wel. Als het alleen glas is dan moet je rekenen op enkele tientjes. ( 2 of 3)

Nee hij is echt helemaal kapot. Daarnaast komt ook dat ik gewoon niet zonder kan, heb geen ander toestel meer (waar ook de simkaart inpast)
Los scherm met achterscherm kost bijna net zoveel als de totale reparatie.
Vanmiddag ff laten maken.

Wel bedankt :yes:

Nee hij is echt helemaal kapot. Daarnaast komt ook dat ik gewoon niet zonder kan, heb geen ander toestel meer (waar ook de simkaart inpast)
Los scherm met achterscherm kost bijna net zoveel als de totale reparatie.
Vanmiddag ff laten maken.

Wel bedankt :yes:

PH-ll, ik heb wel een verloopje voor de micro sim naar gewone sim.
als je wilt mag je mijn Note 1 wel lenen tot je iets anders hebt. PB maar als je dat wilt. ( als het vanmiddag om wat voor reden niet zou lukken)

Back