Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

Zuigerbodem ingezakt door te schrale afstelling waardoor het slotje loskomt en je zuigerveer je uitlaatpoort indraait... Met dit koude weer bij zon tweetakt altijd je bougiebeeld goed checken en zonodig wat rijker zetten.....

kan met 2tact van alles zijn , maar ik rijd al zeer lang 2tact (alle seizoenen ) , en nooit ergens last van gehad , behalve als een ander er aan heeft lope klooien ;)

deze ar125 heb ik nog niet lang en zelf nog nooit opengemaakt , in dit geval was het een fout in de zuiger , zuigerslotje naar binnen gegaan en dan draait de veer naar de uitlaat poort en is het klaar , de originele 1ste type zuiger van kawa had dit euvel , inmiddels zijn er goede zuigers verkrijgbaar , en al besteld :D

net bij powerparts geweest ,en hij krijgt de cilinder weer perfect gelukkig, hij word 1 mm opgeboord .

de cilinder was trouwens getuned , en dit was gelukkig goed gedaan .
klopt ook wel ,want een standaard ar125 loopt 125kmpu , deze loopt 150 :D

ff kijken of ik het goed begrijp.....
je bent vanaf je werk je thuisdingen aan het doen, of ben je vanaf een andere plek dan thuis aan het werk??

Whahahah :rolling:

Die is goed. Ja dat zou ook kunnen, maar nee.
Thuis aan het werk. Iets met vrouw ziek en zorgen voor de kinderen. :D

Whahahah :rolling:

Die is goed. Ja dat zou ook kunnen, maar nee.
Thuis aan het werk. Iets met vrouw ziek en zorgen voor de kinderen. :D

Beterschap Jasper v.w.b. het vrouwtje. Is er al wat verbetering?

Verder vanavond luisteren naar www.danceradio.in
Phil v/d Berg en Jeroen van Vooren weer in-the-mix :D

Zojuist mijn Pad-based Midi-controller binnengekregen. Weer een mooie aanvulling op mijn DJ assortiment :thumbsup: ;)

maxresdefault.jpg

Ziezo, de tuinman opdracht gegeven om de achtertuin eindelijk aan te pakken. Geheel verzorgd, hoef er niets voor te doen :lol:

Voorlopig geen hobbyspul meer kopen, helaas :nooo:

Back