Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

hahaha :cool:

ik ben een pro in ontwijken , daarom gaat bij mij alles redelijk heel mee terug , mijn donuts deluxe ,die kris nu heeft ,heb ik ook tussen de raggers door heel weten te houden ;)
Eg nie :nooo: Omdat de raggers het zielig voor jou zouden vinden dat je DeLuxe zou sneuvelen, hebben ze er echt alles aan gedaan om jou te ontwijken. Soms zelfs met schade aan eigen vlieger tot gevolg. Dat jou nou dacht dat we aan het raggen waren, is dan een verkeerde indruk. :? :rolling: :lol:

Voor de aankomende indoorvliegers: bij interesse mag mijn xerces weg. Heeft al een keer de grond gezien en opnieuw geplakt. Kist is natuurlijk gratis, maar zie wel graag een reeele vergoeding voor de setup. 3x c131 graupner, turnigy regelaar en torcster motor. (met de goede as)

Heb ook nog steeds een ongebouwde, originele elipsia FT liggen.
(zou je later de setup op over kunnen zetten.)

Stuur maar pb bij interesse.

Goede reden om eens aan de bouw van de disney te beginnen...

Voordat jij je eerste rondje zonder crashen hebt gevlogen, zijn die al aan hun 8e accuutje bezig. 8O Ik zou me meer zorgen maken om het talent om te plakken. ;) :rolling:

Niet lullig bedoeld, maar vlieg nou gewoon de eerste keren met een Clik!, Nexus, PlingDing of ander F3P model. Het vliegt zoveel stabieler en langzamer waardoor je meer ervaring met sturen in een hal krijgt. Autorijden leer je ook niet met demolition derby's maar op de weg met overig verkeer. Als je met je richtingsroer om kan gaan, moet je maar eens aan vliegen met de disc gaan denken. :teacher:

En zo lang je de vlieger niet opvallend (roze) maakt, moeten ze je toch niet hebben. Roze trekt vandalen nu eenmaal aan. Uiteindelijk zijn ze toch allemaal een beetje gay. :hammer:

Nexus komt ook om netjes mee te lessen. ;)

Wil ook lol maken met wat discs, zwarte dan blijven ze wel uit de buurt ! :D

De Elipsia is een prima vlieger voor de eerste indoor vliegervaringen. Was mijn eerste wedstrijdvlieger, vooraf gegaan door de Nexus voor indoor tijdens de ragfestijnen. :yes:

De Elipsia vliegklaar.
epilepsia-origineel_build02.jpg

De Nexus in aanbouw.
nexus_build1.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Voor de aankomende indoorvliegers: bij interesse mag mijn xerces weg. Heeft al een keer de grond gezien en opnieuw geplakt. Kist is natuurlijk gratis, maar zie wel graag een reeele vergoeding voor de setup. 3x c131 graupner, turnigy regelaar en torcster motor. (met de goede as)

Heb ook nog steeds een ongebouwde, originele elipsia FT liggen.
(zou je later de setup op over kunnen zetten.)

Stuur maar pb bij interesse.

Goede reden om eens aan de bouw van de disney te beginnen...

pb gestuurd !

Eg nie :nooo: Omdat de raggers het zielig voor jou zouden vinden dat je DeLuxe zou sneuvelen, hebben ze er echt alles aan gedaan om jou te ontwijken. Soms zelfs met schade aan eigen vlieger tot gevolg. Dat jou nou dacht dat we aan het raggen waren, is dan een verkeerde indruk. :? :rolling: :lol:

je liegt ! :teacher: ;)

Helaas is op 22 maart de hal bezet.
1 dag later kan wel.
Dus zondag 23 maart van 10 tot 12.
Een uur eerder is ook nog optie we moeten wel uiterlijk 12 uur uit de hal zijn.
Als je inschrijft zet dan ook meteen je voorkeur voor 2 of 3 uur vliegen

Sleur, ja, 3 uur.

Met als kanttekening dat die asociale egoïstische zaalvoetballullen ook pas echt om 12:00 uur in de hal gaan lopen. Anders korting vragen. :teacher:

zondag is gezinsdag , quality time ;)

geen gehaast meer voor mij ..

voordeel vh de wormerhal was dat het vaak zaterdag avond plaatsvond van 19;00 tot 21;00u , prima tijd .

Repel doet mee, welke dag of tijd maakt niet uit ! :D

Het voorstel van Erikk om de baan niet tot 12 uur te huren is niet verkeerd, baltrappers zijn rumoerig en altijd te vroeg aanwezig !

Is een andere datum of in een keer in de avonduren geen optie ??

Na ons komen basketballers, ik zal bij de boeking nog specifiek melden dat we geen mensen een uur van te voren willen hebben.
Ik zal de zaal boeken van 9 tot 12.

Back