Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

2e2uzute.jpg

Brrrrrr. Het zou mooi
Weer worden

Goed bezig !!

Het viel erg mee hoe hoog het gras stond maar licht er nu zeer goed bij nu.

Laat nu het mooie weekend maar komen ikke zaterdag middag en zondag avond werken.

Niet schrikken hoor maar dat was ik ook een beetje van plan Phil, wil jij mij dan gelijk beoordelen of mijn brevet nog geldig is.
(Al een tijdje niet meer gevlogen)

goed bezig jerkev , mooi vliegveldje ;)

zondag misschien ff een uitzondering maken , het is immers nog geen 20 graden , maar we komen in de buurt van het lekkere vliegweer .

ook gelijk maar even herexamen doen :mrgreen:

Het was in ieder geval nog lang. Ergens heb ik de foto met de datum nog wel staan. Ik denk dat we allemaal ook flink geconserveerd zijn na het eten ervan :)

Aangezien in niet weet wat iedereen thuis nog aan carbon heeft liggen houd ik mij aan de polaris tekeningen. Uitsparing word 6mm (710mm lang)
De staaf moet in ieder geval van drijver tot drijver lopen, dus boven de drijvers eindigen. Anders breken de vleugeltips bij de drijver makkelijk af bij een harde landing. :teacher:

@Jerkev: Goed bezig. Met de komende zon zal het ook wel weer wat tempo gaan maken met groeieb. Zondag maar even testen. ;)

Verder gaar en zin in morgenavond, lekker weer nutteloos plaatjes draaien. :thumbsup:

Mogguh allemaal,

Iemand nog interesse in een LED Beamer Philips PicoPix 2450
Heeft HDMI, SD, 2Gb intern geheugen, Eigen accu enz.......
Compleet in doos met lader en aansluitsnoeren

Gaaf om op je pc aan te sluiten voor de SIM

€150,-

Anders gaat hij op MP

ik zeg weekeinde !! , werd ff tijd ook :p , zin in rust en onthaasten !

misschien zondag ff naar het veld ,maar als het erg mooi weer is heb ik ook wel zin om lekker te tuffen op de 2wielers met das gezin , dan komen we wel ff kijken op das velt wellicht .

we zien het allemaal wel :p

prettig weekend .

Nog 25 min en 2 uur reizen en dan weekend.
Heerlijk genieten............rust in de tent.

Vanaf volgende week weer druk met DJ werk.

Prettig weekend allemaal.
Misschien zondag ff gluren op het veld.
Kijken hoe het vliegen gaat

Back