Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

Misschien zondag ff gluren op het veld.
Kijken hoe het vliegen gaat
Vooral veel bier, chips en koek. :celebrate: :hammer: Je gaat toch niet vliegen met dat mooie weer? Gewoon lekker in het zonnetje ouweheoren... :yes: :D

;)
Heeft er iemand nog een Futaba 35Mhz zender liggen met minimaal 6 kanalen of meer. Ik zoek er één.
oh,oh , gaat het alweer kriebelen ?
Yup, iets met mooi weer, lekker buiten zijn, spelen met vliegtuigjes etc. :yes: We zeiden toch dat je niet alles weg moest doen. :teacher: ;)

Morgen nog iemand lessen? Wordt mooi weer met een beetje wind (4 Bft.). Zonnebrand meenemen. :yes:

(anders ben ik er als het mij uitkomt ;))

rustig aan sleur , niet zo adhd doen , ik moet nog even uit mijn winterdepressie wakker worden , 3 daagjes zon en een paar rokjes zijn nog niet voldoende ;)

als ik weer up & running ben neem ik wel wat lesjes bij je , ik heb nog nooit nuchter gevlogen ,dat wil ik ook is ervaren :p

Morgen nog iemand lessen? Wordt mooi weer met een beetje wind (4 Bft.). Zonnebrand meenemen. :yes:

(anders ben ik er als het mij uitkomt ;))

Geweldig neem ik mijn Calmato mee.
Heb 3 nieuwe accu's gescoord hopen dat die het beter doen....:rolleyes:

HydroFoam is ook klaar voor productie kost maar €8,--.

Kan er één voor je meenemen morgen sleur. Of wie er ook naar het veld komt.

Truste

rustig aan sleur , niet zo adhd doen , ik moet nog even uit mijn winterdepressie wakker worden , 3 daagjes zon en een paar rokjes zijn nog niet voldoende ;)

als ik weer up & running ben neem ik wel wat lesjes bij je , ik heb nog nooit nuchter gevlogen ,dat wil ik ook is ervaren :p
Jij hebt toch geen les nodig? Blijf jij maar lekker in bed. En kijk hier naar, word je beter van.

rokjesdag.gif

HydroFoam is ook klaar voor productie kost maar €8,--.

Kan er één voor je meenemen morgen sleur. Of wie er ook naar het veld komt.
Ik heb al twee F1 Hydro's. Een ragding en een nachtvliegversie. 8)

*gezellig bij Dance Radio Amsterdam met de filmploeg* 8O

Laatst bewerkt door een moderator:
Smoggels mannen RAGGER ook weer
In das land brrrrrkoud hier
Morgen maar weer eens wat hout
Laten vliegen heb d'r zin an:cool:

Effe de vliegers uit het vet halen. :mrgreen: Vandaag naar het veld met een stoel, zonnebrand en een zonnebril. Instructeur zijn heeft echt wel voordelen. Wel vliegen, niet zeulen.... :rolling:

Effe de vliegers uit het vet halen. :mrgreen: Vandaag naar het veld met een stoel, zonnebrand en een zonnebril. Instructeur zijn heeft echt wel voordelen. Wel vliegen, niet zeulen.... :rolling:

ook geen zin om te zeulen en de boel uit het vet te halen , zelfs geen zin om te vliegen ;)

alleen komen kijken is nog relaxer :D.

maar wanneer weet ik nog niet .

iedereen veel plezier , mooi weertje , heerlijk !

Morgen een quad dagje... TBS disco weer eens uit laten, HK Whirlwind (rag quad) en de Phantom 2 mee voor wat leuke foto's

Misschien de funcub mee voor het betere rag en smijtwerk :rolling:

ik ook vliegen met de BL:D, motor kist van jef, en ook die gaat vliegen:D, O antonov ook mee, kijken wat die doet:D dan ook maar een zwever mee, dus de huckelpack mee:D , mag wel een vrachtauto kopen.:(

Back