Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

mogge deze mogge :p

lekker weertje , voor de verandering maar weer is een dagje veld hangen ;)
chocojaap : neem jij koffie mee ? :D

*bakkie 3 al achter de kiezen heeft* :morning:

Kop als een lucifer. :evil: Was gisteren toch best wel zonnig ondanks de dunne bewolking. Vandaag dus maar serieus zonnebrand gebruiken. :yes: Verder ligt alles nog in de auto dus haasten hoef ik niet. :lol:

Straks maar even het staartje en de stabilizer op de Reaktor 3D plakken. Nu het ineens mooi weer is, krijgt die natuurlijk prioriteit. :D

Smoggels allen
Koffie op accu s nog aan den tiet
Zo eerst nog ff 1 uurtje sporten
En dan auto laaie gaat
Prio 1 stoel ( word weer lekka daggie
Ouwehoere):rolling:

De heren van Nozema hebben de topmast maar even verstevigd met schoren.
Na onderzoek bleek hij toch los te komen van de toren :eek::eek:

usavu5eq.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb ook geen zin , ik doe het voor jullie :)

zo even de vibro en df en da starterkist inladen , en rond 12;00u richting veld vertrekken .

latersss :D

Komt door de harde wind. Pas aan het eind van de middag wordt het minder. :? Gisteren was er nog minder wind. :? En in de polder waait het net zo hard als aan zee bij aflandige wind. :yes: Als ik jullie was, zou ik maar thuisblijven. :teacher: ;)

15pq1k6.png

staat idd een puist wind , waai al weg uit mijn tuin , wk 8 op het veld ?

maakt niet uit , auto is al volgeladen en de temp is oke

tot strakkies

Neemt iemand een aggregaat mee? De mijne is ermee gestopt, ik vermoed de bougie, maar heb even geen andere

Hopla, nog even de motormount van de Reaktor 3D zo'n 15mm naar achteren gezet vanwege de dikkere brommer (zo'n gouden dingetje trekt echt geen 300 gram AUW vertikaal :nooo:). Gelijk de stabilisator bovenop eerst recht gezet door wat weg/vlak te schuren, anders stond deze schuin er op. :? En hetbrichtingsroertje geplakt. Nu kan de lijm (Bison 2K) lekker drogen en dan vanavond de eerste elektronica er in. 8) Deze week ontmaagden gaat zeker lukken (waarschijnlijk donderdagavond even).

reaktor3d-02.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Back