Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

ik heb helemaal nergens meer zin an .
vandaag weer lekker kunnen werken :nooo: geen drol verdiend :nooo:
Als mijn enige hobby genaamd werken ook al niet meer kan , wat moet je dan toch ?

En nu ineens prikt die schijtzon er doorheen :-x

topdrukte hier , iedereen gisteren weg gespoeld ofzo ?

Neem binnenkort ook wel facebook , kan het forum eruit , hobby is toch klaar

hier word alleen geluld over niks ;) .

Niks te zeggen

Niks heb ik te zeggen.
Want ik zie wel wat je bedoelt.
Ik kan ook niks zeggen.
Want jij weet wel als je niks voor mij voelt.

Niks heb ik te zeggen.
Want jij weet wel wat ik wil.
Mijn ogen zeggen genoeg.
En daar zet ik mij erbij stil.

Niks heb ik te zeggen.
Want je weet wel dat ik van je hou.
Dat je hopelijk ook van mij zult houden.
Iets dat ik altijd wou...

Tsja....

*door gaat met verbouwen*
*garage leeg haalt en noteert wat allemaal verzopen is*
*zin in vakantie heeft maar er komt telkens van alles ongevraagd tussendoor*

*garage leeg haalt en noteert wat allemaal verzopen is*

Sleur, ik las dit bericht vanmorgen. Ben jij wel extra verzekerd? Anders even je dak saboteren.

Laatste alinea.

Screenshot_2014-07-29-10-18-52_zpsrcshteul.png

Daar heb ik nou een verzekeringsagent voor. Een telefoontje was genoeg. 20 minuten later belde de schadeexpert van de verzekeringsmaatschappij om direct een afspraak te maken. Die bevestigde gelijk dat schade door overlopende/verzadigde riolen gedekt is. Maar ook de melding dat onder de 10k er geen expertise zou plaatsvinden vanwege de drukte. 8O Zo kun je wel erg makkelijk fraude in de hand werken. :? Ik zit verantwoord nu op 8000 en dan moet de lekkage van de badkamer en het optrekkend vocht van onder het huis nog bekeken worden door de experts.

Top Sleur, ik dacht laat ik het maar even melden... beter dan er te lat achterkomen.
Maar je was dus al goed verzekerd :thumbsup:

Met kinderen en een eigen huisje mag ik graag goed verzekerd zijn. Dat heeft de verzekeringsagent geregeld en controleert ook elk half jaar of alles nog wel naar mijn wensen is. Kost misschien op jaarbasis een paar tientjes meer, maar ik heb geen gedoe. Nu lever ik mijn lijstje met schades in, zij kijken wat onder welke verzekering valt (de stoelen van de Spitfire horen dus niet bij de inboedel en opstal etc.). :thumbsup:

ik schilder graag het verzekeringswerk :D

zoals je plafonds /wanden /behang en noem maar op , valt waarschijnlijk ook onder de verzekering .

leuk winterklusje :xmas:

ik schilder graag het verzekeringswerk :D

zoals je plafonds /wanden /behang en noem maar op , valt waarschijnlijk ook onder de verzekering .

leuk winterklusje :xmas:
Wel de offerte, niet het werk. Doe ik zelf wel en van wat overblijft ga ik lekker uit eten of zo. :yes: :rolling:

En tot de winter in de troep zitten ?? Nuhhhh [emoji23]
Precies, zit nu wel lang genoeg in de troep.

Back