Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

Oke dan, galaxy S5 mini voor vrouwlief bestolen.

Lekker weertje hier. Ook veel water maar dat ligt in de sloot.

zie je wel , je kunt het wel ;)

ook veel water voor me daarstraks , klus afgerond in zandvoort , daarna paar uurtjes bij de standtent gehangen , heels niet verkeerd .

voor morgen moet ik nog werk regelen , beetje kort dag , dan maar een lang weekend :)

zo junkie
en dan maar zeggen dat je hard werkt :confused:, beetje schilderen en dan op het strand, :rolleyes:wat zal je vrouw daarop reageren en die lieverd maar ploeteren in het huis :D:D:D

Dat heet nu werken sleur
Jullie misschien wel, maar ik lekker de komende weken nog niet. :p Lekker het ach en wee lezen hier, terwijl ik geniet van een pintje in het zonnetje. Dag in, dag uit. :celebrate: En dat herverbouwen is natuurlijk hobbywerk, het is niet mijn beroep hè. ;)

Zo eindelijk fatsoenlijk internet hier in Oost DE. Ff 10 pagina's forum terug lezen :)
Swiffie heeft weer wat vlieguren gemaakt. Top vliegertje alleen landen gaat best lastig als een servo hevel afbreekt ... maar goed gegaan dus swiffie nog heel.

Zo eindelijk fatsoenlijk internet hier in Oost DE.

Swiffie heeft weer wat vlieguren gemaakt.
Pas je op voor de muur?! :teacher: :mrgreen:

Zojuist de BBQ in elkaar geknutseld, zo'n Ikea style Hibachi. Hout brandt, beest ligt te rollen in de marinade. Straks ritueel verbranden onder het genot van bier en uitzicht op het water. :thumbsup:

994178_897673146912758_8375526320582437341_n.jpg

Back