Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja, als je de mini aan stront vliegt, opruimen niet nodig, gewoon doortrekken.:rolling:Volgende mini fpv quad meeting gewoon op het toilet?![]()
voor een liefhebber op het verkoop forum onder kopje elektronica Futaba T14SG incl ontvanger 380 euro
Kleur is wel okay, snel koffertje. Maar ik weet even geen toepassing ervoor en heb geen plek ervoor.
Check.Een echte liefhebber vliegt toch niet met futaba??:nooo:
Een echte liefhebber vliegt toch niet met futaba??:nooo:
Zo, hele pot Bison Kit opgesnoven tijdens het verlijmen van een ondervloer. Morgen weer lekker verder snuiven. :Fade-color :shock: :turn-l:
Zo, hele pot Bison Kit opgesnoven tijdens het verlijmen van een ondervloer. Morgen weer lekker verder snuiven. :Fade-color :shock: :turn-l:
In het begin lijnen getrokken. De eerste platen ging goed, daarna verder gegaan met kleurpotloden maar het werd steeda moeilijker om binnen die lijnen te blijven. Kon niet verder toen ik bij een stapel planken kwam. :rolling:ligt alles recht of ben je door je snuiverijen in een creatief mozaïek beland ? :shock: :shock:
Gisteren een Mig-29 gekregen van Harry, wel met mijn setup erin. Vliegt super.
Harry bedankt
![]()