Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

Leuk Frank. Moeten nog steeds een keer hier vliegen. Vanaf de berg heb je een prachtig uitzicht.

Moet er met mijn Phantom ook nog eens vliegen.

Sleur iets voor jou?

1551467_695457260522708_3039575091443934703_n.jpg

Honny i'm home !

Zo ook weer terug uit DE. Nu weer genieten van het weer in NL.

@siggy .... nee dus ... nu wel gaat plakken

Gisteren een Mig-29 gekregen van Harry, wel met mijn setup erin. Vliegt super. :banana:
Harry bedankt :thumbsup:

IMG-20140519-WA0005_zps1rzwxhzm.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
nee, heli laten staan gaat niet meer werken je moet er veel geld instoppen om te leren vliegen tevens zijn er geen onderdelen meer voor.

Zo, hele pot Bison Kit opgesnoven tijdens het verlijmen van een ondervloer. Morgen weer lekker verder snuiven. :Fade-color :shock: :turn-l:

ligt alles recht of ben je door je snuiverijen in een creatief mozaïek beland ? :shock: :shock:
In het begin lijnen getrokken. De eerste platen ging goed, daarna verder gegaan met kleurpotloden maar het werd steeda moeilijker om binnen die lijnen te blijven. Kon niet verder toen ik bij een stapel planken kwam. :rolling:

Gisteren een Mig-29 gekregen van Harry, wel met mijn setup erin. Vliegt super. :banana:
Harry bedankt :thumbsup:

IMG-20140519-WA0005_zps1rzwxhzm.jpg

Gaaf vliegertje Phils... Nu wordt het toch wel eens tijd dat mijn Mig29 ook eens gaat vliegen.. Ligt nu vooral een beetje te liggen hier... :lol:

image.php

Back