Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

jup, maar je gaat super goed. Binnen een jaar al rondvliegen zoals jij doet, inclusief inverted en dergelijke vliegen. Goed bezig :banana:

P.S die 500 was natuurlijk wel heel erg goed gebouwd he ;)

Ik heb nog een trex 450 Joop met prima spul erop en goede gyro (spartan) en goede servo's. Mag voor een vriendenprijsje weg met nog veel spare parts. Kun je best een paar keer crashen maar hoeft niet. inclusief draagkoffer op maat. Alleen zender nodig als je spektrum hebt (Spektrum ontvanger zit er dus ook in). Je standaard 3S LiPo's kunnen er in.

Kun je maanden mee vooruit als je een beetje serieus vliegen gaat.

iedereen wil hier van zijn heli's af voor weinig :)
Dat zegt toch al genoeg joop !! :rolling:

Maar we hebben weer wat te lullen hier , dat dan weer wel ;)

Als je wilt beginnen is het best leuk maar je moet er wel wat tijd in steken. Ik heb nu een multicopter dus vlieg al helemaal niet meer met de heli.

Zorg in ieder geval voor goede spullen.

Als je wilt beginnen is het best leuk maar je moet er wel wat tijd in steken. Ik heb nu een multicopter dus vlieg al helemaal niet meer met de heli.

Zorg in ieder geval voor goede spullen.

ik denk dat joop beter een multicopter kan gaan vliegen idd, makkelijker dan een heli .

zijn er wel meer van ons die een beetje kunnen helivliegen , zelfs ik , maar allemaal afgehaakt , door crash en afstel ellende , wat een gezeik met die heli's , verschrikkelijk gewoon .

het word pas leuk als je 2 ruggen hebt uitgegeven en je door die grens bent dat je het beheerst , dan zal het wel gaaf zijn .

Ik hou het wel bij een bergje piep en een vibrogym ;)

iedereen uitgeluld over die wentelwieken problematiek ? :)

Zo , weekend ! , althans een soort van , morgen weer druk met werkbezoeken en wat administratie ed.

zondag pleurisweer en gezinsdag ,dus op naar maandag ,weer lekker werken zonder drukte aan mijn kopf :thumbsup:

Nu druk met de hobbykamer uit te dunnen en op te ruimen , wat een zooi hier !

Jup, als de persoon in kwestie niet reageert gaan we het gewoon ergens anders over hebben....

Als ik op weer online kijk is het de komende 2 weken sowieso nog nat en winderig weer

facebook-like-buton.png

zo weekend
he he ik heb wel wat aan de hand gehaald om over een heli te beginnen :D
het was een leerzaam discussie, je moet dus een emmer met geld hebben en een emmer geduld toch.
en je moet ongeveer een half jaar simmen als je er mee gaat beginnen.
voor je er eigenlijk echt mee gaat vliegen ( met les natuurlijk) .
bedankt alle voor de info over heli vliegen moet er eerst maar over goed over na denken.

Goed bezig Joop. Heli vliegen is ook niet voor iedereen weggelegd. En je moet maar het geduld op kunnen brengen om mogelijk weer een paar jaar in de leer te gaan. Voorlopig gewoon lekker simmen tot het allemaal vanzelf gaat als een relfex. Dan is het overstappen naar een echte heli ook geen probleem meer.

Back