Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

Pfff, toch de ochtend vlucht naar huis. Had zo tactisch de middagvlucht gepland.
Wake up call 05.00, lijkt op werken...einde vakantie.

Thuis ff gemaaid en koffers uitgepakt. Nu maar even niets doen en dan verder met de x-tra 2000...
Morgen weer lekker werken? :rolling:

Lekker he! Staat er een filmpje op Facebook waarin een meisje knock out wordt geslagen door een K.. Marokaan en dan blijkt het je buurjongen te zijn ( zelfde flat) Ik weet zeker dat deze jonge voorlopig niet meer de straat op moet gaan hier in Beverwijk ;)

Lekker he! Staat er een filmpje op Facebook waarin een meisje knock out wordt geslagen door een K.. Marokaan en dan blijkt het je buurjongen te zijn ( zelfde flat) Ik weet zeker dat deze jonge voorlopig niet meer de straat op moet gaan hier in Beverwijk ;)
Ik kwam dat filmpje zojuist ook tegen op FB..... Vieze lafbek !!

Denk niet dat ze dat willen proberen bij jou man....

Tenzij je op je knieën in een jurkje gaat en pumps aan je knieën doet in combinatie met wat leuke lippestif en een pruikje :)

Vandaag nieuwe motor op de X7 .. Xnova 4530-520kv ... Was re-maiden na erg beroerde crash waarbij motor 4525 Ultimate met erg veel schade uit kwam..
Annyway Xnova besteld want scheelde toch weer €50,- en was benieuwd...
Nu 4:30 min op 1990/2150 rpm (50/50) .. 40% over in lipo.. Motor lijkt wat efficiënter .
Morgen weer een paar vluchtjes ... Optimizer ed. ...
96ab4cc63887b32228231c43363cfb16.jpg

*zover ik weet ben ik niet besneden ;)
Dit soort klootzakjes mogen ze wat mij betreft preventief besnijden, ter hoogte van de schouders, met een kapmes. :teacher:

Iedere "kerel" die een vrouw of meisje slaat zou dat eens bij mij moeten proberen [emoji15]
Kheb nog wel ergens een foto van een vechtpartij met u op het veld... :yes: :pc:

We gaan het ineens over heli's hebben? :shock:
Ach, leuk voor choco... ;)

Ruud het zijn inderdaad niet echt heli vliegers hier ;)

Maar het is sowieso een dooie boel geworden helaas :(

Ik kan me nog wel avonden herinneren dat ik me echt een breuk gelachen heb hier, en toen hadden we nog wel regelmatig dagen dat er gewoon 3 posts per seconde op dit draadje gegooid werden :)

Back