marcelsiggery
Forum veteraan
Nog 10 jaar dan ben ik klaar [emoji23] [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nog 10 jaar dan ben ik klaar [emoji23] [emoji23]
Een collega moet zijn opgevoerde Civic even opnieuw timen. Heeft iemand van hullie een stroboscoop om de ontsteking te controleren? En kan ik die vanavond even oppikken? Komt maandag weer terug.![]()
Ben je straks op het veld? Zo ja, wil je hem dan meenemen. Zo nee, kan ik hem zo oppikken (moet dan wel weten waar je huis woont)?Heb ik.....
Ben je straks op het veld? Zo ja, wil je hem dan meenemen. Zo nee, kan ik hem zo oppikken (moet dan wel weten waar je huis woont)?![]()
Hmja, zo ver was ik ook. Maar met 2470 huishoudens is het nog steeds lastig raden waar precies. Belletje lellen is wel leuk, maar niet het hele dorp.vissekopland, gewoon op de lucht afgaan dussssss..........:rolling:
Ik gooi hem in de auto en kom zo ook naar het veldBen je straks op het veld? Zo ja, wil je hem dan meenemen. Zo nee, kan ik hem zo oppikken (moet dan wel weten waar je huis woont)?![]()
Ik gooi hem in de auto en kom zo ook naar het veld
In dat geval kunnen we beter Burp bellen.![]()
Nope, legaal hè. Betaal elke maand die Masserati's een beetje af. :?Je eigen pirate Bay ??
Kan veilig, statistisch gezien is de kans nu groter dat het goed gaat. :teacher:Zo ook maar even naar het veld. De Phantom moet toch vliegen he. Even de Dominator testen als ik durf![]()