Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

Filmpje van gisteren ook toevallig? Wel vet om op 295 meter hoogte te hangen. 8)

(voordat men gaat beppen over veilig en zo: er was op dat moment geen commerciële luchtvaart in de buurt en gevlogen met een buddy!)

Mooie beelden Burp.

Twee dingetjes, heb jij je beeld op wide of narrow staan? Ik zie vaak je armpjes in beeld en je skids. En soms heb ik het idee dat de H3-3D wat door draait, waardoor juist de skids in beeld zijn. Is dit een instelling of een 'nadelige' bijkomstigheid van een 3 assige gimbal op een kleine quad als de phantom?

Ik overweeg de H3-2D te verkopen (heb er twee) en een H3-3D ervoor terug te kopen.

Wat is je PSN naam?

Sowieso als er meer Playstation gasten zijn, wat is je PSN naam? Gezelli allemaal online gamen. Met veel games kun je besloten vriendengroepjes maken om online te gamen. Acheelt een hoop kleutertjes in de sessie. ;)

Mijn naam laat zich raden hè: Sleurhutje. :rolling:
Maar je hebt ook Spijker46 en PH-ILS. 8O

nope , te lui om te gamen , lekker op de bankhangen met chips en televee aan , meer niet , vooral dat af en toe in slaap vallen is erg lekker ;)

krachten sparen voor morgen , weer roofbouw plegen :)

Who are all those people?

ik ken ook de helft van die gasten op het veld niet meer , de nieuwe garde takes over ;)

Toch maar even gegaan, was erg gaaf :yes: En helemaal droog. Volgende keer weer :banana:

Jammer alleen van het verticale filmen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Filmpje van gisteren ook toevallig? Wel vet om op 295 meter hoogte te hangen. 8)

(voordat men gaat beppen over veilig en zo: er was op dat moment geen commerciële luchtvaart in de buurt en gevlogen met een buddy!)

Film staat in de upload. Alleen een beetje getrimd om iedereen van de hele vlucht mee te laten genieten. Commentaar op de muziek? Zet je hem gewoon zachter :rolling: :rolling

Wat een heerlijke rustige zondag ! ik wist niet dat ik 5 uur op de bank kon hangen ,en het gevoel van ik moet wat doen opzij kon zetten :p

bevalt erg goed ,had het blijkbaar ff nodig .

Ps : willen de penningmeesters hier ff opstaan ? anders is er straks geen club meer , en kan ik niet meer lekker in mijn uppie wildvliegen op het strand , komen ze daar allemaal naar toe :-? :mrgreen:

Dit doet de H3-3D met een GoPro 3+ Black Edition :)

Mooiste is op youtube kijken in full screen op HD :yes:

Laatst bewerkt door een moderator:
Vet hoor Burp. En dan te bedenken dat het een dikke windkracht 5 was. 8O Snaarstrak beeld, wat een plaatjes. 8) :thumbsup:

Wat de muziek betreft, de eerste 20 seconden dacht ik dat er een slechte jaren 70 pr0n zou komen. :rolling:

Mogguh allemaal,

@Burp

Wat een ontzettend mooi plaatje Burp. Stond zeker een harde wind.
Op de Altura waar ik mee vlieg komt ook een 3 assig gimball systeem. Die is over 2 weken gereed. Dan waarschijnlijk een tripje naar Rusland voor wat opnames.

@Phil

Gaaf hoor dat filmpje van je vlieger op IJmuiden strand. Volgende keer kom ik ook even met Bryan. Gister stonden wij in Egmond aan Zee te vliegen. Zal even een bar maken van de week voor je vlieger. Dat is prettiger dan die ronde dingen in je hand.

Back