Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

Yup...

bigstock-Members-only-stamp-26506175.jpg

:thumbsup: wat jij wil man.

Volgens gebruikers van de app wordt bijna alles over de app besproken nu.

voorzover ik heb gezien gaat het voornamelijk over vliegen en is het geen slowchat.
Om er vanuit te gaan dat er een whatsapp groep in het leven is geroepen om fijn over de club te kunnen klagen is onzin.....

Nee hoor, het is gewoon al weken lang bokkenweer en iedereen heeft het druk met het afronden van de werkzaamheden voor 2014 en voorbereidingen voor de feestdagen. Gewoon een gebruikelijk ritueel dus... :yes:

precies wat sleur zegt , vies weertje ,druk met werken , weg van huis als het donker is , kom je thuis is het weer donker :( , hobby's op een laag pitje , geen vliegdrang meer , prima periode om je op te sluiten mit das gezin en bankhangen dvd'tjes kijken en vooral veeel slapen :yes:

Ik zeg WEEKEND !! eindelijk !! geen afspraken gemaakt , geen verplichtingen , morgen lekker niX , zondag ff uitwaaien met het gezinnetje :D

Ben benieuwd onder welke naam knaller nu weer gaat terugkomen :mrgreen:

Mogge ! heerlijk weertje , zullen we ons maar weer heerlijk opsluiten ? :cool:

Ik zeg koffie in bed !, en ik kruip nog ff lekker tegen de lekkere billen van maris aan :yes:

gegroet

morgen wellicht ff de mite loslaten ,wel op het strand dan , dus hopen op veel wind :cool:

zo ff op de kr1 springen , wil in mijn vrije tijd ook wel eens een soort van daglicht ervaren :smile:

Heerlijk om vrij te zijn ! gewoon een halve dag op de kr1 racert getuft , wat een vermogen en heerlijke fiets is dat , kon gewoon niet stoppen :p
Moest wel een beetje vechten tegen de wind op open vlaktes ,maar dat mocht de pret niet drukken .
Kom weer helemaal bij van de werkweek !

daarstraks lekker vreten ingekocht ,dvd'tje gescoord ,maris uitgezwaaid want die gaat werken ,dus straks lekker bankhangen met dochterlief .

pintjeu :yes:

Ik heb geld gedoneerd bij:
- Coolblue
- Dijkman Muziek
- Bax-Shop
- X21
- Bart's Multi Media
- Praxis
- Groenrijk

En verder de bruto opbrengst van de standby uren tot en met juni voor de Alpe d'HuZes. :thumbsup:

ook lekker gedoneerd bij

piet kerssens , topbakker !
AH
videoland
van zijp juweliers , mooi klokje gedoneerd aan maris .
tankstation (kr1)

Morgen weer verder spenden :yes:

Back