marcelsiggery
Forum veteraan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Altijd goed en leuk uiteraard. Ik zou je willen adviseren om je aan te melden op ons eigen fpv racers forum. Er zit veel kennis bijeen. Fpvracers punt nl [emoji6]Ikke heb ook de intentie om er een te bouwen.
Alleen nog een frame bestelle.
Motoren heb ik al. Baby beast, gemfan 6x4 op 3s. Anders de 5x3 elders bestellen.
Kunnen we samen racen [emoji2]
Bijen in de winter ??
Zal wel druk wordenWelke nieuwjaarsvlucht? Er is alleen een nieuwjaarsreceptie in de pub.![]()
Ik zag het voorbij komen. Maar ik werk in de IT en heb aardig controle over mijn mail flow.Zal wel druk worden
zal toch wel verstuurd zijn?
Jij bent echt maf [emoji23] [emoji23] [emoji23]Inlaaie gaat toch ff natte neus hale![]()
Dat krijg je er van als je meer in Brunei dan bij de ACH zit. Geeft toch een zeker dwangneurose. :rolling:Jij bent echt maf [emoji23] [emoji23] [emoji23]
Best wel druk:zon:
![]()
Volgens mij zit jij gewoon lekker op de bank met een warme kop thee [emoji23] [emoji23]Best wel druk:zon:
![]()
HELD !!!!!! [emoji41] [emoji41] [emoji41]Foto staat bij mijn album krijg hem niet geplaatst![]()
![]()
Zo dan![]()