Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

Waar wordt er meestal gereden?
Ik lees wel wat over het veld maar heb nog niet kunnen ontdekken waar dat is.
Het Lijkt me wel leuk om eens te komen kijken er rijden.

Zo... tijd om nog een keertje voor het laatst dit seizoen indoor te gaan knallen in Soesterberg. Eens zien of ik al mijn schuim kan vergruisen :lol:

In kort. Zondag morgen was er brand bij de overbuur. Voor meer katwijk brand.
Was wel heftig, gelukkig geen gevolgen voor mij.

hier toch ook maar eens begonnen met uitdunnen....;)
Heb een stel advertenties op MP gezet, ondermeer een Dalotel en een retesnelle Stiletto, een Giant Snoopey (voor als een BigLift je te klein is?)
Heb ook mijn reserve Graupner MX22 erop gezet, met Jeti 2.4 ghz module en eventueel een Jetibox mini.

Prijzen op MP kan voor ACH leden natuurlijk nog wel wat af.:D

Wil uiteindelijk 5 a 6 modellen overhouden (en wat van die suffe electrozooi natuurlijk)

Eerste model dat wegging was de Katana, die heb ik geruild met Krissiecrash voor een mega trainer van 2.60 span waar de spullen van de Katana op komen; 60cc 3W, powerbox en alle verse servo's en andere electronica.

minder=meerrrrrrrrrrrrrrr :yes:

sssst , niet zoveel praten sjeik , het forum is in rust ;)

WEEKEND !!! dat werd ff tijd , laat de regen maar komen :mrgreen:

Ik verkoop geen vliegers , levert niks op . eerst maar eens zien of ik ooit nog ga vliegen , of plaats ga maken voor nieuwe leden , ik las dat er een ledenstop gaande is .

nu nog druk met de honda nsr 125 , leuk ding , al helemaal nagelopen , nu opties nog wat verfraai werk doen en dan verzekeren dat ding :p

goed weekend allen ;)

de ruil die ik vorig jaar maakte met de P-51 naar een GPZ550 gaat nog een wending hebben, de GPZ550 wordt binnenkort geruild voor een ZX-9R :) hoe leuk kan ruil handel zijn !

mij te gezellig hier ;)

straks snel op de motor nog een rondje rijden , we krijgen zo weer een heerlijk nat weekend :showass:

toedeloe

Back