Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb wel respect voor de beslissing, alleen vind ik het wel erg jammer. Maar goed, zoals ik al aangaf, ik zal de pipercup en al mijn andere vliegers wel gebruiken op een andere dag.

Alleen geeft deze "domper" mij nu wel te denken om wel, of niet te komen.

Kom er later nog wel op terug, zal in het draadje wel aangeven of ik kom of niet.

Om misverstanden te voorkomen, dat bericht was van 25 november. Toen was alles nog niet besproken hoe alles gaat verlopen die dag qua organisatie en veiligheid. Later bleek pas dat het veiligheidtechnisch veel beter was om deze dag alleen voor het event te reserveren. Het bestuur heeft ook ingestemd met deze beslissing, en het is echt een uitzondering. Eén keer per jaar moet dat toch kunnen?

Ik ben die dag denk ik erg druk met de organisatie dus als je wilt mag je ook met mijn Biglift vliegen :yes: Zie ik die ook eens in de lucht :p

En zweven mag natuurlijk altijd :yes:

Om misverstanden te voorkomen, dat bericht was van 25 november. Toen was alles nog niet besproken hoe alles gaat verlopen die dag qua organisatie en veiligheid. Later bleek pas dat het veiligheidtechnisch veel beter was om deze dag alleen voor het event te reserveren. Het bestuur heeft ook ingestemd met deze beslissing, en het is echt een uitzondering. Eén keer per jaar moet dat toch kunnen?

Ik ben die dag denk ik erg druk met de organisatie dus als je wilt mag je ook met mijn Biglift vliegen :yes: Zie ik die ook eens in de lucht :p

Ik hou mij aanbevolen :) En ja, het klinkt misschien wat bekrompen van mijn kant, maar het leek mij een mooie gelegenheid om de piper te maidenen, vandaar de teleurstelling van mijn kant.

M'n pa en ik zouden wel aanwezig zijn, beiden met zwevers. Ik denk dat dat nog wel doorgaat ook.. En tja, die biglift van jou vliegt wel geel natuurlijk :)

Mag van mij ook wel vaker hoor, een keer een dag met alleen maar speedvliegers lijkt me best geinig :yes::yes::yes:
Wat mensen vragen om demo's te geven met F3d, quicky en club20 etc.

Bigscaledag, ook heel leuk!!!

Schaalmeeting (DC3, Mustang etc)

Zaagmans belde dat er wat vertraging was vanwege de omvang... 8O

wb-chainsaw.jpg

Gaaaafff

Alleen wel kut als je je motor onderweg verliest :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb het 1x zien gebeuren bij een grote seafury van m'n pa, stond een 62cc zenoah op.. Hij vond het nodig (lees leuk!!) om vol gas over het veld te vliegen. Dat ging een keer of 5 goed tot bij de 6e keer de motor in een parabool vlucht (snelheid van de kist ongeveer) de grond in ging.. Het toestel kwam al "flapperend" met volle flaps open naar beneden zetten..

Schade: Wallnuts uit motorschot gebroken en kapotte propellor

Oh en een hele hoop lol. :)

Helaas geen filmpje van. Was wel ge-wel-dig om te zien :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back