Ach Max wat maakt dat uit, als iemand met 180 watt wil starten maakt dat ook niet uit toch,
want dan hebben we in ieder geval er weer een deelnemer erbij.
want dan hebben we in ieder geval er weer een deelnemer erbij.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat is waar, maar het max. aantal cellen is nieuw. En de 80 W max....ik zie genoeg leuke motortjes zonder dat er een maximum Watts bij opgegeven wordt.Maar met een volgens fabrieks opgaven max 80 watt motor..een voorgeschreven max aantal cellen en een max maatvoering prop heb je toch niet meer zoveel "speelruimte"?
Kan die hele Sokol niet vinden en is dat ook een model van voor 1961 ? , want wij zien graag leuke vintage modellen die met elkaar wat sparren.Ton in basis heb je helemaal gelijk, de SAM regels zijn een wedstrijd klasse en om hier enigszins in mee te doen heb je jammer genoeg andere toestellen nodig dan veel van die prachtige, veelal Engelse ontwerpen.
Ik heb dit altijd het grote nadeel van SAM wedstrijden gevonden.
Mijn commentaar boven betrof meer de motor en zijn vermogen, dit is IMHO redelijk onbelangrijk of je moet adelaars-ogen hebben.
De electrorubber klasse wordt veelal gedomineerd door een toestel de Sokol 465G
Dat ga ik toch wel doen hoor. Maar ik ben van plan de Topsiel te gaan bouwen, en toen jij de maximum waardes voor de Texaco klasse publiceerde was ik benieuwd of dat kistje binnen die klasse valt. Vandaar mijn bemoeizucht m.b.t. deze materie......En voor de rest zoek je het lekker uit..wat wil je betalen, hoeveel S hang je er aan, hoe lang wil je dat jouw motor meegaat.