Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hallo Peter
Bedankt voor je compliment.
Inderdaad was het begin zeer moeilijk. Maar ik ben blij met de steun die ik toen kreeg, maar ook het bezoek aan Germt thuis, waar ik heel veel informatie heb gekregen, hij heeft mij er toe bewogen om het gedeeltelijk af te breken en opnieuw te beginnen. Vind het jammer dat ik geen contact meer heb met Germt, heb geen mailadres van hem.
Verder ben ik blij dat ik op jouw terug kan vallen omdat jij het schip al gebouwd hebt. Heb wel even een vraag aan je. Aan de vlaggenstok ( waar ik momenteel mee bezig ben) komt een draad te zitten ( 7000 mm lang) nr 131 in de bouwtekening ( sling of a yard). Hoe moet ik dit doen?
Peter,
Bedankt voor je reactie.
Dat van de vlaggenmast had ik al in de foto's gezien, die wordt pas op het laatste moment geplaatst.
Maar je hebt het over een blokje waar het touw van de vlag doorgaat. Kom ik dit nog tegen in de verdere bouwbeschrijving of moet ik dit nu maken? Als ik het u moet maken wat zijn dan de maten en wat is de dikte van de draad.