M
mOnyeT.
Guest
Scarecrow zei:Ik noemde al de 2 broers (www.2brothersrc.nl); voor 458 (of was het nou 459) euro. Of het de goedkoopste is weet ik niet, sommige prijzen wijzigen per dag :-(
Maar, het is wel een winkel die redelijk (dikke 35 minuten) in de buurt zit. Dus dan kan ik daar nog eens binnenstappen als er iets mis is/gaat of ik iets niet begrijp. :?
Ik heb hem overigens nog niet goedkoper gezien; wel winkels die adverteren met een lagere prijs (449) of dezelfde prijs maar bij nadere info bleek dat ze ze niet in voorraad hebben en moeten bestellen; en dan kunnen ze dus ook de genoemde prijs niet kunnen garanderen. Degene die hem wel hebben zijn ofwel rond dezelfde prijs, ofwel duurder (499 en zelfs een winkel die er nog glashard 599 voor vraagt 8O ).
Maar goed, als je hem echt goedkoop wilt hebben moet je in de US kijken, 399 dollar. Vergeet echter de verzendkosten niet, die kunnen behoorlijk oplopen. En als je de pech hebt dat jouw pakket door de douane bekeken wordt dan bestaat de kans dat je ineens duurder uit bent dan in een Nederlandse winkel. Alhoewel ik moet toegeven dat ik daar tot nu toe nog nooit last van heb gehad.
En je moet even geduld hebben; de shipping neemt toch minimaal 3 to 4 dagen in beslag en als je pecht hebt meer dan een week (priority shipping heb ik het dan over en dat kost een vermogen; als je 'standard shipping' neemt dan kost het geen vermogen maar dan is de zomer al voorbij voordat je hem in huis hebt (bij wijze van spreken).
Maar goed, ik dwaal te ver af van het topic nu...
oke bedankt... wat voor servo's kan je erbij nemen voor als stuurservo en als gas/rem servo??