Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
als je de schroefjes helemaal hebt ingedraaid staat hij heel erg laat..
Dus schakelt hij pas als je heel veel toeren maakt..
iemand hier weet vast de basisinstellingen wel.
Als je hem daar dan in zet heb je een mooi beginpunt..
kan het dat de schroef een engelse maat is?graag gedaan
en succes met goed afstellen..
hey heb dit met 2inbus sleutels gedaan en met nog 1tje van men broer.De schroef waar de tandwielen mee vastzitten is gewoon 2mm(of 2.5mm). Als je imbussleutel geen grip heeft moet je ff het puntje eraf slijpen zodat je weer een gedeelte hebt wat goed 6kantig is zoals een imbussleutel hoort te zijn.
2mm inbus.Ik gebruik er gewone metric imbussen voor. Dus misschien heb je de verkeerde maten gebruikt.
Welke maat heb je gebruikt voor de afstelling van je gearbox?? Die is namelijk dezelfde maat.
hey,Als het inbusje met locktite vast is gedraaid is het raadzaam om het los te krijgen door het te verwarmen.
Hey Marc,
Alleen prutsers kunnen lock-tite niet spellen... het is nl loctite.... hahaha, geintje.
Ik weet niet of je loctite in je versnellingsbak wordt gebruikt, die heb ik nog niet onder handen genomen. Wat ik wel weet dat het standaard setje van HPI gewoon troep is.
Gewoon een beter merk kopen, bij een goede ijzerwarenzaak. Je draait de inbussleutel dol en ook het boutje. Nu zit je met de gebakken peren.
Misschien kun je een inbussleutel vastlijmen in de kop met secondenlijm of 2 componentenlijm o.i.d. misschien heb je zelfs een metaallijm liggen. Als je mazzel hebt, pakt ie hem net. suc6