Scania 6x6 trialtruck

De truck van marcelinets zal geen top trialtruck worden met zo'n stijf chassis en al helemaal niet met dit type bladveren.
Om goed te kunnen trial rijden ben je een zeer flexibel chassis nodig en op zijn minst een 4-link systeem om voldoende grip te houden + lange soepele dempers.
Dus dat HG chassis in dit topic zal het vele malen beter gaan doen, en ook lijkt dit chassis een behoorlijk copy van het geweldige Axial SCX10 chassis, echter heeft die weer een veel betere aandrijving.

Mijn Man is geen trail truck maar een expeditie truck wel op alle assen aangedreven.

Trek je niets aan van dat commentaar. Jouw truck is van totaal andere categorie.

Laatst bewerkt:
Ik weet niet beter maar je post zelf in een trial topic met een foto van jouw truck. Als het een ander type truck is post die dan niet in dat topic.
Ik heb alleen de vergelijking gemaakt met het andere chassis, niet meer en niet minder.

Ik weet niet beter maar je post zelf in een trial topic met een foto van jouw truck. Als het een ander type truck is post die dan niet in dat topic.
Ik heb alleen de vergelijking gemaakt met het andere chassis, niet meer en niet minder.

Ik post toch in rubriek Bouwverslagen wat loop je nou te zeuren, ik bouw wat ik wil en als je dat niet aanstaat reageer dan niet.

20171210_113504.jpg

Lijkt er inmiddels op, nu nog wat details, brandstoftanks enzo. Iemand nog leuke tips?

Back