Hallo Wil,
Bedankt dat je even de lichtbak van achterbumper opengemaakt hebt, om te laten zien hoe de bedrading is aangesloten.
Volgens mij lijkt het wel mogelijk om de verlichting te wijzigen, zodat de achterlichten aan de onderkant branden en de rem/stoplichten bovenkant branden.
Nogmaals bedankt.
Ik begrijp heel goed dat je alles zelf wil maken, dat gevoel heb ik zelf ook.
Ik maak weleens wat onderdelen voor anderen, die de onderlen niet zelf kunnen maken.
Maar ik beperk dit zoveel mogelijk en doe dit alleen voor goede modelbouwvrienden.
Ik kan m heel goed voorstellen dat je dan de onderdelen die je niet meer kan maken, gaat kopen.
Maar soms is iets niet te koop wat je zelf had willen maken, zoals de Scania 141 motor, die je nu hebt gebouwd. (niet te koop)
Dit is echt modelbouwvakwerk van bovenste plank, Kunst met een grote
K echt SUPER !!!
Maar mocht het zich voordoen dat je iets gerealiseerd wil hebben, wat niet te koop is en je kan het zelf niet meer maken, mag je ten alle tijden een beroep op mij doen !!! (uiteraard kosteloos)
Ik heb ook die trots om iets voor mezelf door anderen te laten maken, dus ik begrijp dit heel goed het dit voelt, iets niet meer te kunnen maken.
Ik krijg/heb nu wat meer tijd om aan de modelbouw te werken.
Ik reed gemiddeld 1 tot 2 keer per week op de Volvo FH16 Zwaar Transportrekker van mijn schoonzoon, als invalchauffeur, dit waren meestal nachtritten.
Mijn schoonzoon heeft nu een nieuwe invalchauffeur.
Ik vond/vind dat het mooi was geweest, na ruim 12.5 jaar, ik rij nu alleen nog bij ziekte, vakanties en extreme drukte.
Dit komt neer op gemiddeld 1 keer per maand.