Schokkende heli in idle mode

Vriend

Doe niet moeilijk, je zender of ontvanger is waarschijnlijk naar zijn grootje
Laat ze checken waar dat kan

Geen enkel probleem wat ik ooit ben tegengekomen geeft de problemen die jij hebt (en ik heb best wat dingen gehad..)
Dus afstellingstechnisch hoef je niet eens over te twijfelen, dat is het niet...

Blijft de electronica zelf over.
En niets in je systeem kan dergelijke problemen geven, zolang je geen kortsluiting in je kabels hebt

Bij de weg, dat je regelaar stopt met piepen op het moment dat je 2 kabels lostrekt is niet raar

De regelaar de motor niet meer, dus kan hij zijn opstartriedel niet afmaken..
Dus piept hij niet

Maakt ook niet uit, de regelaar geeft wel stroom af aan de rest

Mensen het probleem lijkt opgelost of i.i.g. werkt het nu wel.
Heb contact gehad met HobbyManiac, waar het spul vandaan komt, die zei dat ik gewoon is moest proberen om het met een ander model in de zender moest proberen.

Dus ik model4 genomen en daar de boel in gestopt. En het werkte, ik alle instellingen nog is nagekeken maar waren exact het zelfde als model1.
Ik dus in model 1 alles op nul gezet en de waardes die in 4 staan overgenomen. Vervolgens de boel gebonden en getest en het probleem was weer terug.

Nadat ik model4 weer had gebonden, werkt alles na 2 kleine hoover vluchten in normal mode en Idle mode prima.
Dus schiet mij maar lek, maar volgens mij ligt er ergens een bitje in de zender bij model 1 op zijn gat :P

Is er een mogelijkheid om de zender weer naar fabrieks instellingen te zetten?
Of wordt het model 1 in de zender nooit meer gebruiken?

Heel apart hoor :)
Ik zou model 1 lekker overslaan als het zo wel werkt, of eens proberen dat model 1 wel geschikt is om als simulator model te gebruiken.
En hoeveel modellen was je van plan te gaan vliegen met deze zender, Het zal toch vast niet je laatste zender zijn.

Back