Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Top, Eugene. Het zijn de details die het realistisch maken: Met de zeilen op het Oud Hollands netjes om de borden aan de achterzijde achter de klamp. En voor het bovenhoektouw van de zeilen op de Fokken, afhouders op de buitenroe!Wieken – Deel 8 (slot)
Als afronding deze week de vier zeilen bevestigd aan de wieken (foto 1-6). Dit onderdeel is nu na acht weken knutselen klaar.Voor het diorama ben ik ook al wat materiaal uit de natuur aan het verzamelen (foto 7). Tot de volgende keer.
Foto-1
Bekijk bijlage 486490
Foto-2
Bekijk bijlage 486491
Foto-3
Bekijk bijlage 486492
Foto-4
Bekijk bijlage 486493
Foto-5
Bekijk bijlage 486494
Foto-6
Bekijk bijlage 486496
Foto-7
Bekijk bijlage 486497
Top, Eugene. Het zijn de details die het realistisch maken: Met de zeilen op het Oud Hollands netjes om de borden aan de achterzijde achter de klamp. En voor het bovenhoektouw van de zeilen op de Fokken, afhouders op de buitenroe!
Bij mijn opmerkingen over de wiggen en keerklossen dacht ik die nog te benoemen. Maar dacht, dat gaat te ver. Maar je hebt ze gemaakt! Mijn complimenten.
Gr. Peter
Dank Marc voor je bericht.Prachtig!
Grtjs,Marc.
Ik ben alvast benieuwd hoe je het glas in de ramen brengt.Nu kan ik een en ander gaan schilderen.
Dank Herman voor je bericht. In antwoord op je vraag: gewoon met zwarte verf en een laagje glans vernis. Zo heb ik het bij de ramen van de bovenbouw (post #58) en de deuren ook gedaan. Ik heb er bewust voor gekozen om geen "echte" ramen met "glas" te maken. Redenen: praktisch, er is geen binnenwerk te zien en er komt ook geen verlichting in.Ik ben alvast benieuwd hoe je het glas in de ramen brengt.
Het ziet er weer pico-bello uit.![]()