Super realistisch weer.
Op ooghoogte is het verschil tussen realiteit en model niet te zien.
Grt John
Op ooghoogte is het verschil tussen realiteit en model niet te zien.
Grt John
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Klaas, toch enig nieuws.Je zou zweren dat het echt is. Aanloop naar Schoonhoven, of gaat dat niet door Jan? Gr. Klaas.
Net eens even weer bij je Hemerica gekeken Jan, je werf wordt steeds realistischer hoor, wat een prachtig stukje vakwerk schotel je ons hier voor.
Lees ik hier nu uit dat Jan nog open staat voor meer aanvullingen?
Zijn er nog mensen die denken dat er toch nog iets ontbreekt in dit weergeloze bouwwerk?
Lees ik hier nu uit dat Jan nog open staat voor meer aanvullingen?
Zijn er nog mensen die denken dat er toch nog iets ontbreekt in dit weergeloze bouwwerk?
ik heb vanaf pagina 1 alle fotos gezien maar ik weet niet of ik deze al had gezien. die gebruiken we bij ons op de werf geregeld
https://nl.wikipedia.org/wiki/Dommekracht
Klaas, ik weet niet precies wat je bedoelt, maar ik heb verder geen kleine hefgereedschappen staan.Bij de beschrijving dommekracht kwam ik ook nog een vijzel tegen. Zijn van die overmaatse kegelvormige mechanische kricks. Of heb je die al staan. Met al die details zie je gauw iets over het hoofd. Gr. Klaas.
Klaas, zo iets heb ik niet staan.. wat ik me dan wel afvraag ( maar ik ben niet deskundig) of dat zulk gereedschap niet meer van toepassing is op nieuwbouw werven…en wellicht wat minder gebruikelijk op een reparatie-/onderhoudshelling.Hier in de link een plaatje van een schroefvijzel zoals ik bedoelde Jan. Gr. Klaas.
https://www.barntools.nl/schroefvij...Q3gCWQrFMaIWzjvhGnIjxtbApijmedE8aAmsjEALw_wcB
Jan, In 1970 hebben ze bij scheepswerf Janssen in Druten zo'n grote brede onder de hak van de Alchiba gezet. De scheg zakte in de houten liggers op de hellingwagen. Helaas geen plaatje van. Maar op het plaatje dat Maarten stuurde de meest linkse. Gr. Klaas.