Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
jammer Droop dat je em niet RC maakt... is het misschien id om hem toch RC voor te bereiden (dus assen en aandrijving) als je hem dan ooit toch RC wilt maken, dat je alleen motoren en zenderontvanger daarvoor moet aanschaffen?
@ kuperus: het sop is echt de koop niet waard.
De StuG zal toch merendeels als statisch model dienst doen en de hoge kosten om het model rc-klaar te maken (metalen rupsen en wielen, de gears, motoren, geluid, rookmodule, enz.) wegen daar echt niet tegen op.
Edit: mijn excuses voor de slechte kwaliteit van de foto's.
De camera is niet optimaal en dit in samenspel met een kunstlicht zorgt ervoor dat de foto's niet op hun best zijn. :-(
Bijna een echt handgemeen... ja, die action figures kunnen soms driftkoppen zijn.
Hou ze onder controle Luc, of ze nemen het daar over.
Gelukkig heb ik mijnen Joe die streng maar rechtvaardig het BlueBird-team in het gareel houdt.
Tja Nick, zoals je het ook reeds aanhaalt kunnen die mannen soms raar uit de hoek komen.
Maar één kwade blik van mij is voldoende om hen terug gezwind in de stechschritt te laten marcheren.
Samen op vakantie, samen met de King Tiger in de weer, samen aan de StuG werken, samen in één doos liggen en soms nog eens elkaars kleren dragen... ... Die twee zitten van 's morgen tot 's avonds op elkaars lip en ik vrees dat dit hen geen deugd doet.
Daar moeten soms eens uitbarstingen van komen, SS of niet.