Idd.
De omstandigheden waren eigenlijk het beste om gewoon weer naar huis te gaan, veld nog sompig, veel (eigenlijk te veel) haaks op de korte kant van het veld staande wind, Lang niet gevlogen (zeker 1 1/2 jaar), piepkleine wieltjes in een sompig knollen veld, nieuwe zender die ik nog nooit had gebruikt ......
Kortom ideale omstandigheden voor de maiden.......... Not, maar spul in pakken en naar huis.......
Echt niet!!
Dus uiteindelijk 4 vluchtjes gemaakt waarvan de 1e start bijna in de slootkant eindigde vanwege echt teveel peut waardoor hij te zwaar wordt op z'n neus (bibber pootje). 1.7 liter is in mijn ogen echt wel een beetje teveel van het goede, vanaf gras in ieder geval op zeker.
Maar goed, al met al, wat een SUPER kistje/combi met de K45. Wat vliegt dit ding netjes, makkelijk, snel en echt HEEL langzaam
Moest in de 1e vlucht up trimmen, maar nadat ik m'n accu's ong. 1 cm naar achter en de tank voor 3/4 vol had stond alles neutraal.
Kan uiteraard nog niet helemaal zeggen of alles goed afgesteld is want het was echt te winderig en vlagerig, maar voor vandaag voldeed het prima.
Kort samen gevat, echt SUPER kistje, doet precies wat je wil, de K45 spint als een katje, einde van de dag (en begin) geen gekloot met in mekaar meubelen en dat soort gefriemel want hij gaat zo in z'n geheel achter in de koffer bak.
Echt een aanrader, 100%
Berto onwijs bedankt voor alle support!!!!
Cheers,
Ed