Aankondiging Server update gaat gebeuren - 17 april 2025

Fijn dat je het zo benadrukt! Had je openingszin niet wat vriendelijker geschreven kunnen worden, zoals "Even ter verduidelijking: een MX-record speelt alleen een rol bij inkomende mail". Ik kan wel wat hebben prik zelf met enige regelmaat tegen het ongemakkelijke aan, maar of alle meelezers dit kunnen verdragen?
Het is precies wat Stephan schreef.

Wie kaatst, kan de bal verwachten. Als je daar niet tegen kunt moet je het zelf ook niet doen... ;)

Ik ben niet boos hoor. Ik snap dat het frustrerend is dat mails van het forum niet meer/normaal (als in: in de inbox i.p.v. als spam) binnenkomen na de serververvanging of dat het soms opeens kan stoppen met werken (of zelfs andersom). Zeker als je zelf verstand van deze specifieke materie hebt en het niet al te moeilijk zou moeten zijn om op te lossen... Maar ja, er is blijkbaar niet bekend waar de admins mee bezig zijn en waar ze staan in het oplossen van openstaande issues en waar de prioriteiten liggen. Enig inzicht daarin zou natuurlijk wel kunnen helpen om onrust weg te nemen...
Ik lig er zelf niet wakker van gelukkig hoor. :)

Back