Aankondiging Server update gaat gebeuren - 17 april 2025

Olaf, Blij dat het weer werkt en dank voor alle energie die erin is gestoken. Voor mijn oude ogen zijn de kleuren een ramp en hopelijk kan daaraan iets worden gedaan. Ook kan ik mijn bouwverslagen niet meer bewerken. Succes met het aanpassen en nogmaals dank voor alle tijd die erin wordt gestoken. Gr. Klaas.

Ik blijf mij verbazen over de reacties.
Het forum draait weer en gaat niet zonder slag of stoot. Hulde aan de mensen die dit bewerkstelligen!

Beste Olaf,

Misschien een andere kleur als achtergrond de tekst is zo moeilijk te lezen, ik weet het is even wat werk maar dan heb je ook wat.
De layout is prima en ziet er goed uit.

Groet Marceline

Helemaal Happy met deze donker blauwe achtergrond met witte letters, of is dat alleen voor de nachtdienst:yes: Mocht ik de kleur niet goed hebben, ik ben kleuren blind edoch dit is voor mij goed leesbaar :goal
Bedankt weer voor alle inzet vandaag, jullie hebben zeker je best weer gedaan! :thumbsup::beer: En voor een ieder,
Mooie Paasdagen gewenst.;)

Waren de letters maar wit.
Maar ze zijn (behoorlijk donker) grijs.
Voor mij is het contrast veel te laag, ik heb moeite de tekst te lezen.

Ha Olaf. Bedankt voor je werk. Het ziet er weer netjes uit. Alleen heb ik 1 vraagje. Komt de licentie voor de app nog terug?
Ik krijg de melding dat er geen Taptalk licentie is.
Groeten Roelof

Ha Olaf. Bedankt voor je werk. Het ziet er weer netjes uit. Alleen heb ik 1 vraagje. Komt de licentie voor de app nog terug?
Ik krijg de melding dat er geen Taptalk licentie is.
Groeten Roelof
De App lijkt me defect. In de AppStore staat ook nog een verouderde editie.

Overigens is ‘mijn’ forum donkerblauw-grijs met grijze tekst.
Wordt het nog teruggezet naar de oorspronkelijke MBF kleuren?

Humm… nifty… een knopje ‘royal’.. sim sala bim pats… en het fontvlak is blanco.

Absoluut geen fan van diapositieve tekst in donkere achtergronden. Maar dat komt door mijn kennis op basis van geschoolde grafische achtergrond. Ik zal geen verhandeling basis cursus typografie gaan geven.

Wellicht zijn er meer kleur-voorkeuren/instellingen in een preset te realiseren. Zodat men kan kiezen?

Zal weer veel zeer werk geweest zijn alles om te zetten. Natuurlijk dank en een enorm diepe buiging voor de behoorlijke kluif aan werk. Top!

Gr Bas

Laatst bewerkt:
Ik krijg met de 'ouderwetse wijze 'geen afbeeldingen geplaatst in mijn tekst. Ik kan een foto via 'attach files' binnen halen maar krijg dan een blanco thumbnail onderaan het bericht zonder de knoppen om te plaatsen. Dacht dat het aan de 'kleurinstelling' lag, maar schakelen tussen Royal en Default (blauw): nog steeds de knoppen niet in beeld.
Doe het voorlopig maar even met ouderwets 'knippen&plakken' vanuit mijn verzameling foto op de iMac. Dan krijg ik opeens wel de foto als thumbnail en knoppen (Invoegen / Volledige afbeelding) om te plaatsen. Rarara .....
Gr. Peter

Laatst bewerkt:
Complimenten aan iedereen die aan de update heeft bijgedragen, lijkt mij vlekkeloos te zijn gegaan. Alles draait weer, alles zichtbaar!

Wat de kleur betreft, ik hou het even op blauw, dan is de algemene layout logischer. Ook rustiger om te lezen, maar inderdaad zouden ongelezen items iets contrastrijker aangegeven mogen worden. Royal is dan contrastrijker en meer de oude stijl, maar daar veranderd de layout, en zie ik op mobiel minder mogelijkheden om door het forum te bladeren. Even wennen dus, maar dat is logisch.

Wel soms NL en soms EN in de menu's .. ?

Grt, Lex.

Kan het zijn dat er verschillende reacties in mijn laatste topics zijn verdwenen? Gisteren was bij mij de site terug even niet bereikbaar. Nu zie ik dat er verschillende reacties zijn verdwenen. Geen ramp maar toch even deze vraag.

Ik weet niet zeker of het iets met de update te maken heeft, maar ik krijg het niet (meer) voor mekaar om foto's te uploaden naar mijn eigen media map (om daarna te kunnen gebruiken in een post). ??

Net weer een post gedaan met foto's en alles werkt. Ik vind de layout er strak uitzien en ja het is even wennen, maar voor mij geen probleem. Olaf bedankt voor al je inzet om dit te realiseren.

Allereerst de complimenten voor de inzet en het werk wat hier gedaan wordt.

Ik vindt alleen de blauwe achtergrond absoluut niet fijn , op de IPad buiten is het niet meer te lezen
Ook zwart en andere gekleurde tekst is erg onduidelijk te lezen

Voor zover mij bekend , maar wie ben ik, is er geen ander forum in deze donker blauwe met grijze tekst kleur stelling .

Ik hoop echt dat de oude achtergrond weer terug komt.

MvG
Fred Mostert

op diverse Fora kan je kiezen tussen lichte of donkere weergave , is dit misschien te implementeren ? ( en iedereen blij)

Back