Shortcourse topic

Op dit moment heb ik helemaal geen optie.

Dit lijkt wel een puberale discussie tussen kind en ouders? En gezien je leeftijd lijkt dat ook te kunnen kloppen. Zoals je inmiddels meerdere keren hebt kunnen lezen, kan niemand je hier echt helpen. Het lijkt er in ieder geval op, dat je het niet kunt overzetten.

En opties heb je wel degelijk. Die zijn inmiddels ook besproken!

Pff hou op of discussies tussen ouders en kind, weet ik al genoeg van.
En ik kan menernwel overheen zetten.
En nee ik heb nu geen optie want m'n auto is kapot.
Dit lijkt wel een puberale discussie tussen kind en ouders? En gezien je leeftijd lijkt dat ook te kunnen kloppen. Zoals je inmiddels meerdere keren hebt kunnen lezen, kan niemand je hier echt helpen. Het lijkt er in ieder geval op, dat je het niet kunt overzetten.

En opties heb je wel degelijk. Die zijn inmiddels ook besproken!

wat is er kapot aan je auto? mischien dat ze je hier kunnen helpen;)

en wie heeft hier de regendans gedaan:onweer:,ik wil zon zien heel veel zon:zon::zon::zon::zon::zon:
Pff hou op of discussies tussen ouders en kind, weet ik al genoeg van.
En ik kan menernwel overheen zetten.
En nee ik heb nu geen optie want m'n auto is kapot.

beetje regen, maakt het uit, je shortcourse is toch juist om door de bagger te scheuren? :p

Gelijk maar een vraagje van mijn kant ook :)
Wat is een goede optie als band voor een wat hardere zand/gravel ondergrond met wel wat lossere stukken erin?

Kom veel proline bowtie en caliber tegen, weet niet welke de betere is voor mijn ondergrond aangezien het een mix van 2 is...

wat is er kapot aan je auto? mischien dat ze je hier kunnen helpen;)

en wie heeft hier de regendans gedaan:onweer:,ik wil zon zien heel veel zon:zon::zon::zon::zon::zon:

De HPI Trepador, een Blitz band. Als je de belted versie neemt dan ballooned ie ook niet meer (hoef je niet te tapen)
Ik gebruik die band voor gemengde ondergrond. Doet 't goed op steen achtige gronden, aarde en losse rommel. ook gewoon op de weg. Als het meer los zand is op harde ondergrond vind ik de Proline Gladiator erg lekker.

gewoon voor op het harde zand of gravel pak ik me orginele banden.

ga ik op het circuit rijden dan pak ik pas me bowtie of calibers,zonde om met zo'n banden te bashen want ik neem aan dat er geen gravel op het circuit ligt;)

en op zand zeker want daar heb ik in de paardebak wel ervaring mee tegen bowtie of calibers gewoon de orginele harde band deed het bij mij het beste.
er kwam er maar 1 voorbij af en toe;)

Ik ben mijn diff´s aan het vervangen maar hoe maken jullie die schoon er zit redelijk dik vet/olie in en wil ze netjes schoon maken.

met wd40 gaat wel maar het wordt zo'n zooi!!

Dank Ronald

Diver, gisteren middendiff van traxxas nog schoongemaakt.

Demonteer alles, veeg zoveel mogelijk af met keukenpapier.
Daarna alles boven een potje inspuiten met remmenreiniger. Met de remmenreiniger in het potje mooi naspoelen.
Daarna heb je een brandschoon diff ;).

ik pak altijd een bakje om olie uit te laten druipen gewoon door de zwaartekracht.

doe er een wasknijper onder dan loopt die daar overheen als je daar je diffhuis opzet.

zo doe ik het ook met me schocks en dat werkt goed.

Werkt idd ook en voor shocks doe ik dat.
Maar bij dikke diffolie gaat er bijlange niet alles uit.

Wou gisteren lui doen en de zwaartekracht zijn werk laten doen, terug 50k olie ingekapt en had geen diffwerking. Was zo stroef.

Dan toch maar netjes schoongemaakt, 50k olie erin en lekker soepel :p.
Geen idee wat traxxas daar inkapt, maar olie kan je dat niet noemen :rolleyes:.

Ongeveer gelijk met de bovenkant van het bovenste asje, als ge begrijpt wat ik bedoel.
Wel even de olie laten uitvloeien.

Back