Show hier je Multicopter, foto's en spec's!!

Staat ie te koop? Blijkbaar wel want ik zag dezelfde foto's op 2ehands?
Tevreden van dat frame?

Zelf heb ik een f550, leuk ding maar wat weinig plaats om alle electronica te plaatsen...

Ook moet ik nog een manier vinden om een gimbal te kunnen plaatsen, zover mogelijk naar voren om geen props/poten in beeld te hebben.
rods (buizen) zouden ideaal zijn...

Ik heb toen zo iets gemaakt :-) nog wel props in beeld maar hij zou nog wat verder naar voren kunnen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dank je!! Hij vliegt ook waanzinnig!!! Ben aan het overwegen om er dubbele motoren op te zetten. Ben benieuwd wat ie dan doet!

Is te doen...maar wordt wel erg krap om alles netjes in het frame te krijgen,plus dat je idd de props in beeld gaat krijgen.
Zelf nu druk bezig met het weer vliegklaar krijgen van de Spyder...nog wat laatste zaken afwerken :cool:
Eerste testvlucht al gedaan,nog zonder kap/gimbal en fpv....dat is de volgende stap ;)
full

Ziet er gaaf uit hoor!! Mooi ook met die zwarte kap! Die van mij heeft een stickerpatroon erop, maar misschien dat ik die er af haal en vervolgens metallic grijs/zilver spuit...

Ik ben nu bezig met dempers in het landingsgestel te zetten zodat als ie hard land niet de plastic steuntjes afbreken. Wat voor motoren heb je er eigenlijk op zitten?

Busje mat zwart doet wonderen :-) dit zijn de 2814-10 770kv T motoren met 12x6 E prop van Graupner....zou mooi zijn als jij een ideetje hebt voor dat landen,mijne komen ook altijd te hard neer :D

Ik zal er foto's van maken en als het werkt posten in een nieuw draadje met een pb'tje naar jou! Kunnen we een hoop onderstellen besparen!! :)

Nu eerst een ander probleempje oplossen.. Hij stijgt niet meer goed op! :(

Mijn nieuwste aanwinst:

Black Snapper
Naza V2
tbs 400KV motoren
45a esc Tmotor
15x5 tmotor props

Moet nog mijn fpv spul monteren, maar eerst alles goed afstellen.
Maiden is gelukkig zonder schade gelukt

full
full

Hierbij mijn eerste quadcopter.
De Hobbyking X580.

Met 1000kv motoren
9x4.7" props
KK2.1 controle board
En fpv setje
Met actiecamera

6025cad4b44015d603771744c02eff14.jpg

dcbdb3d86a22da88d4b25e9282a3c2d8.jpg

477117efd5d40aa55b157c8e17337fb1.jpg

be4ee5df7d3563a3f39ccc23f922b8bf.jpg

Mijn Blackout mini H 6"

20amp Mantis esc
2204 1960kv Cobra
5040 HQ props
Naze32 Full (maar gebruik tot nu toe pid controller 1 dus alleen acro.)
Fatshark 600tvl
Immersion Rc 600mw 5.8
Spironet
Dominator v2
Frsky s-bus/cppm converter.(Werkt top!)
Futaba t10j
Futaba R3008SB
Buzzer.

blackoutbuildfinale-9 by timvanvliet79IMG]

16271087828_b8a954af1c.jpg
[/url]blackoutbuildfinale-7 by timvanvliet79[/IMG]

16457040051_af87d3a3d5.jpg
[/url]blackoutbuildfinale-10 by timvanvliet79[/IMG]

16457039031_ee631623d9.jpg
[/url]blackoutbuild-1-4 by timvanvliet79[/IMG]

16458782245_5092886b87.jpg
[/url]blackoutbuildfinale-3 by timvanvliet79[/IMG]

Ik vind m best gelukt! Hij doet het top! Nog effe wennen aan de power!

[media=youtube]teCO1iwh6Z0[/media]

Mijn Blackout mini H 6"

20amp Mantis esc
2204 1960kv Cobra
5040 HQ props
Naze32 Full (maar gebruik tot nu toe pid controller 1 dus alleen acro.)
Fatshark 600tvl
Immersion Rc 600mw 5.8
Spironet
Dominator v2
Frsky s-bus/cppm converter.(Werkt top!)
Futaba t10j
Futaba R3008SB
Buzzer.

blackoutbuildfinale-9 by timvanvliet79IMG]

Ik vind m best gelukt! Hij doet het top! Nog effe wennen aan de power

Mooi man! Met zulke sprieten zul je niet zo snel een failsafe krijgen:D

Hele gave build! Wat ik mij nou altijd afvraag bij deze filmpjes.. Gebruiken jullie nou ook de barometer van de flight controllers? of vliegen jullie echt helemaal manual?

Hele gave build! Wat ik mij nou altijd afvraag bij deze filmpjes.. Gebruiken jullie nou ook de barometer van de flight controllers? of vliegen jullie echt helemaal manual?

De meeste filmpjes worden gevlogen in Acro modus, manual...volledig zelf vliegen, dus zonder dat de boel "recht" gehouden wordt.

Yup volledig acro. Ik ben nog niet zo heel goed dus plaats nog geen vette filmpjes. Ben net over van tbs discovery pro. Die kan ik aardig vliegen. Vlieg ik ook altijd in atti mode. Maar kan wel zeggen Cleanflight pid controller = 1 dus geen horizon of angle is heel andere koek. Met andere woorden er worden veel props verbruikt. Gelukkig is het frame zo stevig als n tank. En had ik mn discovery of elke andere quad al lang op de werkbank liggen. En "durf" je er ook harder en sneller mee te gaan.

De rest dank voor de complimenten!

@wishjuh vet een disco mini!

Laatst bewerkt:
Goedemorgen!

Ik vlieg al een tijdje rond met een quadcopter en ik las hier vrolijk mee. Ik vond het echter de hoogste tijd om ook eens wat te laten zien!

16475282166_14aa44f5e8_c.jpg

16499545071_d8f873bbc4_c.jpg

16315003029_aa4f75c2c2_c.jpg

Ik weet niet of er mensen hier ook op Tweakers mee lezen? Zo ja? Dan zal je waarschijnlijk nu een deja vu hebben ;)

Bovenstaande is m'n mini, echter een beetje aangepast :) Het frame is op basis van een ZMR250 waarbij ik vond dat ik wel erg veel loze ruimte had! Tevens leek het me wel leuk om de motoren op de kop te plaatsen. Na een stuk of 6 props heb ik de instelling in de CC3D ook goed gekregen. Normaliter hoef je bij het omdraaien van de motoren niet echt een instelling te veranderen, maar m'n cc3d zit ook ondersteboven en hij is een kwart slag gedraaid. Dit heb ik gedaan omdat de conectoren voor m'n ESC's zo een stukje door een frameplaat gaan (anders paste het zaakje er niet tussen).

De totale specs zijn:

ZMR250 (minus een zooi standoffs)
DYS 1806S 2300KV
ZTW 12A simonk
CC3D
5x3" props (zijn nu vervangen voor 4 witte omdat bovenstaande allemaal gesneuveld zijn :bye: )
2200 mAh 3s (3 maal)

Verder vlieg ik nog met een TBS discovery knock off. Ik moet hier alleen nog een duidelijk plaatje van schieten.
Dit was de eerste quad die ik in elkaar zette, vandaar dat daar een Naza M lite op zit (geupgrade naar V2 software)

Dat beestje vliegt bijzonder stabiel, maar daardoor ben ik er ook achter gekomen hoe lastig vliegen met een CC3D op acro+ is!

Binnenkort komt m'n budget quanum FPV van Hobbyking binnen! Kijken hoeveel props ik daarmee om zeep kan helpen ;)

Back