Show hier je Multicopter, foto's en spec's!!

Thanks Corné , er zit wel wat power in met die 1200kv's op 4s...hoop dat de lagers niet rond men oren vliegen :)
Het is wel een zwaargewicht 1675gr vliegklaar met gorpo en 3600mah lipo.

Mooi geworden....nu de maiden nog!

Heb net een beetje gexperimenteerd met die gopro case en je kan beter voor mooi geluid dat andere achterkantje opzetten die niet waterdicht is.

Ok Boris , ga ik proberen , heb een heel vies geluid op de opname's.
Maar geen jello , wel lichte trillingen maar dat heb ik nu weg gekregen met de PID's te regelen.

De Qav is mooi maar deze is een stuk brutter!!

Dat geluid had ik ook, maar daar hebben ze dat andere achterkantje voor kwam ik vandaag ook pas achter :D. En je hebt zo'n witte rubbertje wat je extra erin kan doen en het wordt beter. Ga voortaan ook met die case vliegen. Vind die hero3 case zelfs mooi. Heb altijd hekel gehad aan die hero2 case.

Overigens mijn hero2 wou ik vandaag even testen, maar die doet het ineens helemaal niet. Zo aan de lader en kijken of deze morgen het wel doet. Zou wel jammer zijn als deze nu kapot is.

Met de gopro3 moet je voorzichtig zijn , kost een hoop centen.
Daarom dat ik ook de originele case gebruik , wil geen risico's nemen...
Dat zou effe 450 euro kunnen kosten , is wat duurder als een propje.

Heb men gorpo2 kunnen verkopen, had je beter ook gedaan :)

Ja eigenlijk wel. Misschien was de batterij te leeg ofzo. Gaan we morgen zien. Dat ding heeft tweede wereld oorlog nog meegemaakt :)

Woensdagavond ook de HK F330 gebouwd en direct ingevlogen.

Hier naast de grote H.A.L. broer;

F330HKnieuw_5_.jpg

F330HKnieuw_1_.jpg

F330HKnieuw_2_.jpg

F330HKnieuw_3_.jpg

F330HKnieuw_4_.jpg

Leuk zo'n 330 frampje. Zat laatst te denken om die aan te schaffen, maar kon nergens mooie zwarte armen daarvan vinden. Ik kan namelijk niet tegen die standaard dji kleuren rood en wit.

Weet iemand waar ik f330 armen zwart kan kopen?

Vanwege het slechte weer nog een beetje aan het knutselen, en nu ook de rode leds geplaatst;

IMG-20130316-WA0003.jpg

Aangezien de soldeerbout toch al warm was, heb ik direct de H.A.L. ook maar gedaan;

IMG-20130316-WA0010.jpg

IMG-20130316-WA0011.jpg

Mijn flitetest H-quad. 1190 gram vliegklaar met keychain camera.

Nu nog droog weer met iets minder wind. PID afstellingen doen met dit weer is niet echt handig.

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Iedereen zit maar te bouwen,met zo'n weer is er ook niks ander te doen....
Alex en Menno, leuke multi's ;)
Vandaag was het windkracht 6 in BE , toch maar een testvlucht gedaan.
Filmpje volgt :)

Back