Skywatcher Brushless! (filmpje)

G zei:
Het aantal 2e hands skywatchers op marktplaats is al aan het groeien.

Haha.. Ja inderdaad. Hangar te Kampen heeft er ook eentje staan. Die is van een MVA clublid geweest, heeft er zelf een middagje mee staan gooien. Puur om te kijken of het nou echt zo slecht vliegt allemaal. Voor €50,- is hij van jou, practisch nieuw in doos. :)

http://www.hangar.nl/tweedehands.html

Wat is de goedkoopste op Marktplaats? :)

als je nu alle elctro op de motor en accu na eruit sloopt en de volgas omhoog laat gaan? Dan kan het leger ze als targets gebruiken ;)

Toch vindt ik het wel een prestatie van michel. Ondanks dat ik het zelf nooit zou doen. Of zou hij het hebben gedaan omdat het een kado was van laurenka? :)

Jorrit zei:
Daarom moet je het misschien juist wél doen. Dan kun je aantonen dat hij wel daadwerkelijk de potentie heeft om te vliegen máár dat het met het meegebrachte materiaal onmogelijk is. Daardoor ziet heel Nederland bewezen dat 'het speelgoed van het jaar' onterecht zijn titel heeft behaald. Ook voorkom je er misschien mee dat kinderen hun zuur gespaarde geld uitgeven aan zo'n
shutup.gif
stoere
shutup.gif
modelbouwhelikopter die ze altijd al gewild hebben. Kerst komt er ook alweer aan, wat vindt men onder de kerstboom dit jaar? :roll:

...al zou een nuchter iemand die conclusie zelf moeten kunnen trekken na het zien van het reeds bestaande beeldmateriaal... ;)
Het probleem is dat ik niet zelf in de hand heb wat ze allemaal eruit snijden. Waarschijnlijk wordt het tot een kort itempje gesneden van “iemand” die z’n Skywatcher heeft aangepast en wel goed vliegend is. En vervolgens allemaal beelden van een goed vliegende Skywatcher zien. Bij die jochies in het filmpje naast mijn stonden was ook de eerste reactie: “8O 8O 8O WOW!!!! Die verkopen ze toch bij Bart Smit???” Andere jochie: “Ja!! Want er staat “Nikko” op!” Ik zou het erg sneu vinden als iemand bij het zien van zulke beelden vol verwachting een Skywatcher koopt en blijkt dat die maar 2 minuten net aan te vliegen is.
Bij de filmpjes die ik zelf maak, heb ik het zelf in de hand, en kan ik vooraf goed duidelijk maken dat die verre van standaard is.

@Herman: Daar ben je zelf toch ook lekker aan het experimenteren ;)
Daarnaast is het toch wel een leuke heli zo. Deze geef ik rustig uit handen aan iemand die het ook eens wilt proberen. (maar zet ik wel een limit op de throttle ;) )

Ik vind het heel knap Satoer.
Alleen geen vogels meer uit de lucht proberen te vliegen hé :lol:

Michel,

Nu je weer iets hebt wat het luchtruim kan kiezen kom je misschien toch nog even langs in R'dam? Het is tenslotte vakantie :)

Wow !!!! :worship::worship: :worship:
Wat is die sky watcher snel met die setup ...
En ook cker een mooi filmpje :D :lol:

:P:D:D Ik ben begonnen met sparen :D:D:P

cooper zei:
even ter verduidelijking.... die nikko zender ligt toch in de vuilbak ?
Ja, ik bestuur hem met mijn computer zender. Maar door het gebruik van een Heading Hold gyro is het ook mogelijk aan te sturen met een simpele 4 kanaals zender.
Spirit zei:
Michel,
Nu je weer iets hebt wat het luchtruim kan kiezen kom je misschien toch nog even langs in R'dam? Het is tenslotte vakantie :)
Voor scholieren ja :( ;)
Ik kom nog wel eens naar rotterdam. De vorige keer vond Niek zijn heli m'n skywatcher alleen niet zo leuk. (had die er maar niet bovenop moeten landen ;) )

@Salomon wow schrok even dat het je handtekening was. M'n eigen groupie :mrgreen: hahaha

Dank je dank je... Om nog even terug te komen op herman: Heb jij ooit een heli hoog in de boom gevlogen, die met stronken er uit gegooid, op de grond klettert en vervolgend vrolijk op z'n skids zet en er vrolijk weer mee gaat vliegen? :lol:

Tja... noem dat maar een slechte investering. ;)

om dit maar even omhoog te kicken.
@satoer met je 15 min vliegtijd moet je gewoon meedoen aan deze wedstijd
http://www.sky-watcher.nl/
het gaat er daarom hoeland jij je heli in de lucht kunt houden, het record is 27 seconden, daar kan jij overheen natuurlijk, aan de andere kant is het wel valsspelen, maar ook laat je nikko even zien hoe ze een heli moeten bouwen :P

vandaar dat er ook in het regelement staat dat het een standaard sky-watcher moet wezen .

Back