Sleep meeting Lelystad

Op 12 en 13 mei wordt er in Lelystad door Lenticularis en BIGGS voor de tweede maal een sleep evenement gehouden.
Dit jaar zal er door de regionale omroep ook TV opnames worden gemaakt, zowel op het veld, als bij een modelbouwer in zijn werkplaats. :lol:

Wie zijn er van plan te komen en welke zwevers (slepers) neem je mee?

Beste Vosje,

Je kan natuurlijk altijd komen Paffen! :D

Gerard heeft waarschijnlijk zijn kakel verse Wilga klaar! Heel heel mooi!

Hans. Gerard komt zeker,wat de kakelverse wilga betreft is nog een hele uitdaging,maar jouw bericht stimuleerd mij om nog harder te werken aan de wilga.

Gr Gerard

en voor wie zo lang niet kan wachten,

ons treffen op 3 juni bij de condors kan toch plaatsvinden.

JOEPIE

Zijn er veel aanmelding?
Ik ben van plan zondag te komen kijken maar zie niet veel reacties.
Is iedereen te druk met het prepareren van zijn/haar kisten?

voor 3 juni?! lijkt me dat er een nieuwe datum is geprikt. Ik heb mijn zwever nog steeds in de fabrikanten doos zitten en misschien ga ik daar deze zomer eens aan knutselen. Ik denk dat het dan wel prima is als ik eens wat ervaring kom opdoen op jullie meeting.

edit: oops 14-15 july, dat is al zaterdag en zondag.[s:ee76a5fee8] Het wordt echt top weer[/s:ee76a5fee8]. Misschien dat ik zondag kan komen maar ik vrees het ergste :(

Jammer van de harde wind op zaterdag. Evengoed heb ik er enorm van genoten. Ik hoop dat jullie op zondag niet al te veel last hebben gehad van de buien... Ik ben weer helemaal verk(n)ocht!!!!

en Patrick, bedankt voor je soepele sleepjes. Zonde dat je kist zo moest eindigen. Ik hoop dat je evengoed heb kunnen genieten van het weekend!

Graag tot een volgende keer allemaal.

Een impressie van de meeting vind je op de site van Regionale Modelvliegclub Friendship uit Dalfsen

hoi bertus,
Ja het was de paf van vosje !!!!
ik probeer altijd snel beneden te zijn om de volgende zwever op te pikken om deze weer op hoogte te zetten ,maar bij deze duik van ongeveer "hoog(in meters)" ,heb ik vlutter gekregen enn was het einde inzicht.
Hij is loodrecht de grond ingegaan wat hopelijk nog goed uitpakt heeft voor de motor !!

gr vosje 8)

Omroep Flevoland was ook aanwezig ,hier de film die vandaag op tv was !!

[/media]

gr vosje 8)

Laatst bewerkt door een moderator:
Back