Enkele foto's van onze eigenbouw sleeplier:
Deze wordt ingebouwd in de Skyfarer:
Deze wordt ingebouwd in de Skyfarer:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Leg de lijn eens omgekeerd, dus de vlecht in de andere richting.De elektronica heeft een blokkeerbeveiliging, slippen op de O-ring kan bijna niet gebeuren. Een wikkelgeleider is niet noodzakelijk, de lijn wordt netjes opgerold, wij zijn momenteel nog aan het experimenteren met verschillende lijnsoorten om een nog beter resultaat te krijgen. De gevlochten nylon lijn van 5mm die op de foto te zien is werkt niet optimaal omdat de lijn kleine lusjes op de rol veroorzaakt.
De elektronica heeft een blokkeerbeveiliging, slippen op de O-ring kan bijna niet gebeuren. Een wikkelgeleider is niet noodzakelijk, de lijn wordt netjes opgerold, wij zijn momenteel nog aan het experimenteren met verschillende lijnsoorten om een nog beter resultaat te krijgen. De gevlochten nylon lijn van 5mm die op de foto te zien is werkt niet optimaal omdat de lijn kleine lusjes op de rol veroorzaakt.
BingoDit ken ik niet. Is dit om de sleeplijn na de sleep in de lucht in te lieren?
Hoi Jeff,Beetje late reactie, maar ik ben inmiddels ook in het bezit van een sleepkist. Is deze sleeplier enkel voor eigen gebruik gebouwd, of verkoop je ze ook, en zo ja kwanta costa.?
Mvgr, JeffBr.
Hoi Jeff,
Ben je op zoek naar een lier?
Ik heb een complete lier met keerrol te koop.
Als je interesse hebt, stuur me maar een berichtje voor event. meer info.