sleepmeeting delta oss 8 september 2007

• Topicstarter Topicstarter kevin manders
  • Startdatum Startdatum
K

kevin manders

Guest
Beste mensen,

8 september is er bij delta Oss een sleepmeeting georganiseerd
En hierbij wil ik iedereen uitnodigen voor dit event
Voor degene die geinteresseerd zijn kunnen zich aanmelden op de site www.deltaoss.nl

Met vriendelijke groeten,
Kevin Manders

Kevin,

Is er een beperking van sleepkisten ?

thanks,

Peter

hoi peter ,

nee iedereen is welkom .
ook met de sleepkisten die normaal niet door de geluids keuring komen ,mogen hier wel vliegen .
Want voor dit evenement is een vergunning aangevraagt.

mvg kevin manders

Iedereen is inderdaad welkom.
De motoren moeten wel voldoen aan de landelijke geluidsnorm, maar dat lijkt me verder geen probleem.

Daar er in Moerstraten ook een meeting is kunnen de heren zwevers en slepers twee velden gebruiken en zo de drukte verdelen, ofwel meer vliegen en minder wachten.

Met vriendelijke groet,
Rob de Wildt
Secretaris mvv Delta Oss

het lijkt mij op ruzie in de tent, hopelijk is dit niet zo :cry:
Met Biggs bedoel ik.
Aan de andere kant zijn een paar dingen voor mij onduidelijk.

In het ene bericht wordt gezegt geluid geen probleem in het volgende van je moet aan de norm voldoen :roll:
En in oss is het 9 sep en in moerstraten toch 8 september?
Het is dus na elkaar?
Hoe zit dat nu allemaal?

Robke zei:
Iedereen is inderdaad welkom.
De motoren moeten wel voldoen aan de landelijke geluidsnorm, maar dat lijkt me verder geen probleem.

Daar er in Moerstraten ook een meeting is kunnen de heren zwevers en slepers twee velden gebruiken en zo de drukte verdelen, ofwel meer vliegen en minder wachten.

Met vriendelijke groet,
Rob de Wildt
Secretaris mvv Delta Oss

En wat bedoel je daar mee ? landelijke geluidsnorm ? als je daarmee de 80 db bedoelt ga je weinig sleepkisten hebben of geen grote zwevers.

dan maar naar Moerstraten zoals je al zegt.

hoi manne

normaal mag ik met mn paf trainer ook niet vliegen bij delta maar bij deze evenementen mag dat weer wel .
zo heeft rob dat vertelt bij ons op de club ,dus ik neem aan dat 't dan voor de andere slepers ook geen probleem is .
Zo is dat toch rob !

wij willen niks dwars liggen met biggs .

mvg kevin manders

van de topicstarter kwam het verzoek deze draad te verwijderen wegens omstandigheden.

zomaar wissen doen we niet, dus sluiten we hem.
als kevin via pb uit de doeken doet wat er loos is kunnen we altijd kijken of we hem heropenen of verwijderen.

zie je pb tegemoet kevin.

zjentelpiepels

vandaag een pb gehad van kevin, met daarin voor mij niet voldoende reden om de draad gesloten te houden.
zeker niet daar er ook 2 pbs waren van mensen die gewoon zin hebben in die meeting, en er naar uitzien.

dus bij deze, ga gezellig verders !!!!!!!

gerard

Even een beetje duidelijkheid via het bestuur van Delta.
Kevin heeft in het najaar van 2006 verzocht om op Delta een sweefsleepmeeting te organiseren.
Het bestuur is daar op in gegaan en eind 2006 is daar de datum van zaterdag 8 september 2007 uit komen rollen.
Wij willen de mensen van Moerstraten niet in de weg zitten, dat is nooit de bedoeling geweest.
Het bestuur van Delta was eind 2006 simpelweg niet op de hoogte van de meeting in Moerstraten.

Delta is verplicht om via een speciale vergunning van de gemeente tijdelijke ontheffing van normaal geldende geluidseisen aan te vragen. Dat is voor deze meeting gebeurd en daarom zitten wij helaas vast aan deze datum.

Omdat de normaal geldende geluidseisen voor de meeste sleepkisten niet te halen zijn hebben wij via de ontheffing de lat tijdelijk dus iets lager liggen.
In het verleden zijn vaker BIGGS meetings op Delta gehouden en daar is door deze ontheffing het geluid nooit een probleem geweest.

Voor meer informatie en aanmelden kijk op http://www.deltaoss.nl/Zweef-PARA.htm

Op de dag mogen ook para's gedropt worden omdat die meestal met hetzelfde soort vliegtuigen omhoog worden gebracht.

Oeff, ongelukkige samenloop....

Ik hoop naar Moerstraten te gaan. (waar kan ik inschrijven..)
Vorig jaar vondt ik het erg leuk. Toen beloofde ik al, voor wat dat waard is, volgend jaar weer van de partij te zijn. En mijn Grunau baby is er nog nooit zo "klaar" voor geweest als nu :!:

Nu maar hopen op een mooie nazomerdag!!

Iedereen vast veel plezier gewenst!

hoi

ik heb er van het weekend met richard overgehad ,en alles gaat gewoon door .
richard komt met n sleper , huckepak en n zwever naar delta oss .
en ik zal daar zelf ook aanwezig zijn met mijn sleper en zwever .
D'r zijn ook al n aantal aanmeldingen via de site www.deltaoss.nl
maar iedereen die wil mag komen vliegen

en zondag was het zelfs beter dan zaterdags :p

mvg kevin manders

Back