Sleeptreffen in Venlo nu verhuisd naar Someren

Om teleurstellingen/voor niks gereden te voorkomen: Het sleeptreffen op 23-24-25 sept wat oorspronkelijk gepland was in Venlo is verhuisd naar Someren.
Zie BIGGS site voor details.

Graag alle gastvliegers (niet BIGGS leden) ook ff inschrijven via de BIGGS website, dan hebben we een idee hoeveel man er komt.
Maar iedereen is VAN HARTE WELKOM! Gastvliegers zijn bovendien extra verzekerd via de BIGGS verzekering.

(en zeker inschrijven als je blijft BBQen...)

Het is al behoorlijk druk en de camping staat al goed vol.
Aan het weer zal het dit weekeinde niet liggen.
Morgen rond de 21 graden en zondag zal het rond de 23 worden .
Mooi veld . Mooie omgeving . En natuurlijk super gezellig.
Morgen zal mijn paf 230 heel wat uurtjes er bij krijgen.

Morgen meer .....

Gegroet :)

Net terug van een dagje sleeptreffen bij BIGGS in Someren... Een paar forumgebruikers eens " live " kunnen spreken is ook leuk hé :wink:
Fantastisch plein en een hele hoop zwevers en slepers. Het weer was in Someren echt " ZOMERS " vandaag :yes:
Prima organisatie zoals we van BIGGS treffens gewoon zijn :thumbsup:

Laatst bewerkt:
Hoi Dirk, tuurlijk was het Zomers, wij hadden de watervliegmeeting weet je nog?!?
En dan is het altijd goed weer :yes:

We hebben je wel gemist hoor, maar we hadden een goede Belgische vervanger Davy (mr Bean) :yes:

Zo als Dirk ook al aangaf , super zomers weer.
Er is zeer veel gevlogen vandaag , helaas met een paar stukken.
Maar over het algemeen een super dag.
Er waren een stuk of 9 slepers aanwezig en de zwevers waren eigenlijk niet te tellen , zoo'n grootte opkomst in niet gekend , maar het liep zo als altijd op Rolletjes .
Veel verschillenden modellen aanwezig , zullen hopelijk veel foto's van online komen , wat een dag.
Morgen nog en het zit er weer op voor dit jaar.
Op naar het komende jaar om weer op mooie plekken te mogen vliegen.

Gegroet ;)

Hoi Dirk, tuurlijk was het Zomers, wij hadden de watervliegmeeting weet je nog?!?
En dan is het altijd goed weer :yes:

We hebben je wel gemist hoor, maar we hadden een goede Belgische vervanger Davy (mr Bean) :yes:

Berto,
Ik had graag gekomen , maar kon vandaag de moed niet opbrengen om alleen zover te rijden.Het was deze nacht héél vroeg geworden en ik kwam ook eerst tegen de middag in Someren
Ik heb het watervliegen ook wel gemist hoor :yes:
mr Bean is zeker een goede vervanger :wink:
Tot een volgende keer dan maar?

Zo als Dirk ook al aangaf , super zomers weer.
Er is zeer veel gevlogen vandaag , helaas met een paar stukken.
Maar over het algemeen een super dag.
Er waren een stuk of 9 slepers aanwezig en de zwevers waren eigenlijk niet te tellen , zoo'n grootte opkomst in niet gekend , maar het liep zo als altijd op Rolletjes .
Veel verschillenden modellen aanwezig , zullen hopelijk veel foto's van online komen , wat een dag.
Morgen nog en het zit er weer op voor dit jaar.
Op naar het komende jaar om weer op mooie plekken te mogen vliegen.

Gegroet ;)

PAFJE en piloot hebben prima werk geleverd vandaag :yes:

Of van vandaag, het zag er allemaal zo mooj uit die wolken. Vermoedelijk weer jiet thermisch. Maar wel fantastisch mooi najaars weer....

sorry mannen ;-) maar er moest ook nog gevlogen worden... maar kijk voor de zekerheid nog eens heel goed....

6186039237_84434458f0_z.jpg

of ben jij dat niet "ik ben een vliegtuig.nl"

Back