flymax
PH-SAM
Heel jammer Serge!Er stond me iets bij dat 22 maart iets was . Inderdaad bijna vergeten ,mijn schuld . Ik had al toegezegd op onze club om op de open dag ter informatie te staan . Dus plek 5 is helaas vrij .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heel jammer Serge!Er stond me iets bij dat 22 maart iets was . Inderdaad bijna vergeten ,mijn schuld . Ik had al toegezegd op onze club om op de open dag ter informatie te staan . Dus plek 5 is helaas vrij .
Hakklem Serge![/QUOTE
Zo ongeveer , keek er echt naar uit .
Ik had al toegezegd op onze club om op de open dag ter informatie te staan.
Anders kom ik gewoon een andere keer en hangen jullie de zwevers er achter .Ruilen?
Dikkertje .......zeg maar zeugJa, superleuk! Nu nog hopen dat het weer passend is voor het dikkertje!
Ik stuur je even een PBIk lees KNVVL lidmaatschap of anders maar ben geen KNVVL lid. Uiteraard ben ik in bezit van een club brevet en verzekerd, dat is geen probleem? Ik wil komen slepen met een turboprop, dat is neem ik aan geen probleem maar wil het wel graag bevestigd hebben.
Ik gun jullie een geweldig treffen .de uitwaijkdatum is inmiddels ook bekend: 5 april.
Zoals het nu staat heb ik die dag vrij...17) Brutus, BigLift en Ogar, 2,4 GHz, onder voorbehoud dat ik dan vrij heb (kan ik nu nog niet zien.
Ruud, we kunnen je altijd nog om een uur of zes opslepen, dan ben je vast “Last down”21) Ruud Lucke, LastDown (hoop ik;-))
Super dat je weer langskomt!Moet het wel lekker weer zijn hoor.![]()