nee dat niet ik draag geen water naar de zee nou eindelijk is de sloot droog altans dat ik de bodem kan zien word het donker Grrrr.... dus nou zondag maar verder met de zoektocht
Hahaha zuinige knieperd.. Maar had je de schroeven niet goed geborgen met lock tide ofzo? Of was jij diegene met plastic schroeven..
geen bouw lamp bij het handje ? overigens bij mij is zoiets ook gebeurt , 2 keer vlak achter elkaar . en allebei de keren lag de schroef op het plateau van de schroeftunnel . over mazzel gesproken . mvg hans
nee ik had alleen een moertje achter de schroef gedaan maar mischien toch niet strax genoeg vast gezet nee ik vaar niet met plastic schroeven er zaten messing schroeven onder toen ik hem kocht 4cm morgen maar eens even weer kijken
ja wel we hebben ook wel bouwlampen maar stel dat ik hem dan vind wat moet ik morgen doen ? dus we stellen de speur tocht gewoon uit als je nou morgen ook niets tedoen hebt ... ja mag wel langs komen mee helpen zoekken ik zal laarzen en koffie klaar hebben staan ja inderdaad dat is wel geluk dat ze in de tunnelblijven liggen dat heb ik dus niet maar ik zet ze de eerst volgende keer vast met loctayt
Weet niet welke kant je schroeven opdraaien.. maar das zo'n zin ofzo he.. Een voorwerp volhard in zijn bewegingstoestand.. We hebben het druk over krachten met natuurkunde op het moment dus.. Maar heb je dan misschien vol gas gegeven en dan stil.. dan weer.. Dan heb je kans dat die moer op een gegeven moment losslaat.. Maar ik zei al.. Ik weet dus niet welke kan tje schroeven op draaien..
die schroef ging rechtsom inderdaad voluit toen hoorde ik dat 1 motor wel veel toeren maakte en dat er maar 1 schroef water naar achteren duwde
Nouja hopen dat je hem vind Ik vind het wel humor hebben dat je die hele sloot leeg pompt voor 10 euro hahahahaha :lol:
kan er volgende week weer water in vallen eh je moet toch wat doen en heb eigelijk geen zin omde stad in tegaan want ja krikke is de enigste in buurt erg jammer eigelijk
Hahaha, dit verhaal klinkt me bekend in de oren. Je bent niet de enige die z'n schroef verliest hoor. Geloof me maar. Sinds mij dit overkomen is, verzeker ik steeds m'n schroeven met een contramoertje én Loctite. :wink: Droop
Hij mag blij wezen dat het een dubbelschroefs is :wink: Zal het bij mijn Amsterdam gebeuren midden op een meertje.. Dan ben ik wel wat verder van huis..
dat had ik dus met mn robbe dolly 2 weken geleden. zat ie vas op een eilandje middenop het water en raakte hij de schroef kwijt. uiteindelijk los kunnen krijgen met een slepertje, maar ik ga het eertje maar niet leegpompen. een schoefje kost voor mij toch maar €2.70
bof kont 2,70 euro nou ik pomp de sloot gerust leeg ja als het op een meertje gebeurd kan ik er ook weinig meer aan doen ik ga niet duiken achter een schroef dan haal ik wel een nieuwe maar probeer hem toch ff op te zoekken
missie stop gezet eindelijk de sloot hele maal leeg ik er in met een aardappel greep van de buurman om dat er veel bladeren in lagen kleine beetjes uit de sloot geschept maar het mocht niet helpen ik stapte de sloot in en zakte al met 50 cm diep weg in het natte zand niets gevonden dus ik moet maar een nieuwe kopen nu heb ik het volgende er zaten 2x 3blads onder 4 cm nu dat ik toch een nieuwe moet halen kan ik toch beter 2x 4 blads 4 cm halen met nog een beetje spoed in de schroef ?
Hé wat is dat nou?? Niet zo snel opgeven hoor, gewoon de hele sloot om spitten! Je hebt vandaag toch niks beters te doen zeg je zelf ;-)
Ja ja, je komt er wel achter :als dat het niet altijd over ROZEN gaat hoor. Maar je geeft het wel gauw op voor een modelbouwer hoor mvg Frederik
Paar euro.. Of vieze kleren.. En je hele zondag naar de mallemoeren? Dan koos ik ook voor ene paar euro :wink: Je hebt gedaan wat je kon.. Misschien kan je nog iemand met een metaaldetector erover laten gaan.. Maar dat is wel heel ver gezocht.. Laat het maar mooi liggen.. Vinden ze over 1000 jaar nog een prehistorische schroef
Ik wil je niet ontmoedigen, maar in bladeren en losse bodem.....Een kollega modelbouwer is in zo'n omstandigheden eens een bovenbouw kwijtgespeeld, van een Smit Rotterdam, die heeft 2 uur in z'n ondergoed staat trappelen in de vijver in de frisse modder, niks teruggevonden. Bij dat zicht hadden we moeite om serieus te blijven, maar niemand durfde te lachen.
het is altijd vervelend als je wat verliest maar ik heb de stap genomen om gewoon nieuwen te kopen maar wat ik op de vorige pagina ook al zij ik heb nu 2x 3blads schroeven 4 cm met weinig spoed als ik nu 2x 4blads schroeven haal 4cm met meer spoed ? wat adviseren jullie ?