Idd , en nu is het te laat , is rijden over het ijs ...... Als eerste in het topic zich melden als het gaat sneeuwen dat men gaat rijden, maar daadwerkelijk doen ?.. Punnik topic geworden
ja zeker leuk, ik heb even kort kwartiertje gereden door de sneeuw. Omdat ik geen verdere aanpassingen had gedaan (waterdicht maken) heb ik niet al te lang doorgereden. Na afloop was de binnenkant nog aardig droog, hier en daar een druppeltje maar verder nauwelijks nattigheid in de auto.
die van mij zat vol met sneeuw... maar zolang dit niet de kans krijgt om te gaan smelten kan t geen kwaad.... borstel erdoorheen, schoonblazen met lucht en hij was schoon en nogsteeds droog
Bij deze mijn ervaring met een FG Marder op Monster wielen. Voor het rijden: Erna: Eerste veld: Tweede veld: Erna: Kort filmpje:
nee rick.. ik ben een mooi weer rijdert. ben momenteel meer bezig met de Fjes etinogard, let je wel op de afstelling met dit weer? ligt het aan mij of komt je apparaat niet op toeren??
Volgens mij word er niet op volgas gereden. Want ik het begin hoor je hem bijna helemaal op toeren alleen remt ie dan
tja... er is meer dan snelheid... zal rond de 50 liggen denk ik, ik weet niet of je wel eens een f1 50km hebt zien rijden? dan krijg je meer een werpster met mijn gedrag. ik ben nog druk aan het puzzelen met de windtunnel. gelukkig gaat het niet alleen om de topspeed zoiets
Afstellng is rijk, maar me vertanding kreeg ik niet veranderd. Daardoor zat toch wel een hoop tegen en heb ik weinig gereden. Marder heeft een 23CC, standaard 4000rpm koppeling waar amper vermogen is, brede monstertruck wielen met de verkeerde vertanding, en nog extra gewicht van sneeuw, en natuurlijk de sneeuw zelf. Volgend sneeuw ritje zal toch met de marder wielen worden om de motor en koppeling minder te belasten. In het begin kwam uit wel uit de 4000 toeren maar toen er wat sneeuw op lag was het over, werd te zwaar.