Solid Custom Paint R/C bodies!

Als het warmer wordt ga ik weer meer airbrushen, maar op het moment staat het even op een laag pitje.

Wel weer een update:

CIMG6599.png

CIMG6597.png

CIMG6621.png

Dat is omdat Maarten in principe geen nieuwe aanneemt op het moment. Maar hij heeft nog een paar kappen te koop staan als het goed is. Moet je even kijken bij de te koop aangeboden spullen.

Klopt als een bus Rick.

Binnenkort, als het weer warmer wordt, ga ik wel weer meer spuiten. Het is nu toch té koud om lekker te kunnen werken in de (onverwarmde) garage.

Nieuwe update:

CIMG6712.png

CIMG6704.png

CIMG6689.png

Gebruikte verf (Faskolor): Black, pearl charcoal, white, chrome (satin), red, fluor orange, fluor flaming orange, pearl gold, pearl blue, faschange blue.

CIMG6687.png

CIMG6676.png

CIMG6667.png

Kleuren: White, black, pearl charcoal, chrome (satin), pearl blue, red, fluor orange, pearl gold.

Thanks Pasqual!

berky155; zelf gebruik ik geen Auto Air dus daar heb ik niet veel ervaring mee, maar volgens mij kan je dat gewoon gebruiken voor je RC body.
Een beschermlaag erachter is altijd aan te raden.

hmm ,Maarten je neemt niks meer aan he' ,dan moet ik maar je zwagertje Robert afrossen dattie voorlopig niet meer aan die klote alfa's en saab kan werken.
omdat jij geen werk meer aanneemt en mijn truggy kap niet wil spuiten,;)
hij gaf van de week je site aan me.
gr. Danny

hahaha ,was ook een geintje Maarten ,maar wat ik zou willen is mijn bedrijfslogo op een kap met jou ''fantasie'' natuurlijk ,en dat zie je niet zoveel volgens mij.
Maar als je een keer tijd heb hoor het wel hoe of wat .
mvg Danny

Back