Speciale Multicopter filmpjes

Niet van mij helaas maar wel super mooi... en je moet wel de ballen hebben om dit te durven want als het misgaat dan ben je hem kwijt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Proest ... als je lef hebt return to home / autolanding gebruiken .... je zal raar staan te kijken als je hem 500 meter van je vandaan in het water ziet plonsen :)

Damn... Dat is inderdaad tricky business. Ik zou me niet zo'n zorgen maken over de octo (Axi motoren en er kunnen twee uitvallen), echter in vrieskou kan de voltage in lipo's ineens hard dalen...

Prachtig! Mijn complimenten! Ik vond het zelf wel wat 'storend' voor een paar dubbele shots: de gans naar de koeien, weer terug naar de gans en weer naar die koeien. Maar misschien bewust gedaan?

HD

Prachtig! Mijn complimenten! Ik vond het zelf wel wat 'storend' voor een paar dubbele shots: de gans naar de koeien, weer terug naar de gans en weer naar die koeien. Maar misschien bewust gedaan?

HD

Klopt van die dubbele shots, ben daar zelf ook niet tevreden over, ik had niet genoeg materiaal kunnen schieten om te kiezen tussen shots(lang leven het klimaat in Nederland)
dit alles is op twee middagen gedraaid.

Korte vid van een vluchtje na zonsondergang. Gevlogen met DJI Quadcopter en een nieuwe WDR CCD cam.

Met felle LED's erop:

@miccim

Hi, welke led's zijn dit eronder ?

Korte vid van een vluchtje na zonsondergang. Gevlogen met DJI Quadcopter en een nieuwe WDR CCD cam.

Met felle LED's erop:

Knipper LED:
Komen by Flytron vandaan, verschillende kleuren beschikbaar, het knipperen gaat synchroon. Zijn echt zeer goed zichtbaar in het donker, je kunt ze al zien vanaf honderden meters :-)

STROBON Navigation Strobe (White) - FLYTRON

Continu aan:
Superflux, deze hebben namelijk een grote afstraalhoek, zodat je de Quadcopter onder allerlei hoeken kunt herkennen (itt tot de gewone ronde leds)
Platte SuperFlux LED 120° 1600mcd Rood
http://www.ledtuning.nl/catalog/product_info.php?cPath=158_122&products_id=770

Hier mijn sessie van vandaag. Hoop dat jullie er ook net zo van genieten als ik tijdens deze vlucht.

Dit heeft niets meer met vliegen te maken. :teacher:
Dit is KUNST! :music:
Kunstvliegen, dat is het.
Erg mooi Boris en passende muziek.

Back