Niet van mij helaas maar wel super mooi... en je moet wel de ballen hebben om dit te durven want als het misgaat dan ben je hem kwijt.
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
bijzonder fraai, complimentenPaar dagen de natuur in geweest, geschoten met de GH2
gr,
Tom
Prachtig! Mijn complimenten! Ik vond het zelf wel wat 'storend' voor een paar dubbele shots: de gans naar de koeien, weer terug naar de gans en weer naar die koeien. Maar misschien bewust gedaan?
HD
Korte vid van een vluchtje na zonsondergang. Gevlogen met DJI Quadcopter en een nieuwe WDR CCD cam.
Met felle LED's erop:
Paar dagen de natuur in geweest, geschoten met de GH2
gr,
Tom
@miccim
Hi, welke led's zijn dit eronder ?
Korte vid van een vluchtje na zonsondergang. Gevlogen met DJI Quadcopter en een nieuwe WDR CCD cam.
Met felle LED's erop:
Knipper LED:
Komen by Flytron vandaan, verschillende kleuren beschikbaar, het knipperen gaat synchroon. Zijn echt zeer goed zichtbaar in het donker, je kunt ze al zien vanaf honderden meters
STROBON Navigation Strobe (White) - FLYTRON
Continu aan:
Superflux, deze hebben namelijk een grote afstraalhoek, zodat je de Quadcopter onder allerlei hoeken kunt herkennen (itt tot de gewone ronde leds)
Platte SuperFlux LED 120° 1600mcd Rood
http://www.ledtuning.nl/catalog/product_info.php?cPath=158_122&products_id=770