Service Portal :: Vibrationsalarm Fehler bei DX8 Terugroepaktie ivm vibratie-alarm wat als ik goed begrijp je signaal plat legt. gr ruud
Dit is dus helemaal geen terugroepaktie voor de DX8 he' Als je goed leest, dan lees je dat er een minimaal aantal van de eerste levering dit probleem hadden. Als je na gaat dat er bij de eerste uitlevering echt honderden Dx8 zenders zijn verdeeld in Europa dan is dit volgens mij erg te verwaarlozen qua fout. Gewoon even je sticker nakijken of je er een hebt van de eerste levering en dan zelf de test even uitvoeren of je dit probleem ook hebt. Een terugroepaktie is wat Toyota doet ja. Gr Bobbert
Ter info, Nieuwe levering is verstuurd ( voldoende ) wordt nog einde van de week verwacht. gr Martin.
Zit te twijfelen over deze zenderset... vraag me alleen af of deze ook met de Orange ontvangers van HC werkt. Iemand die dit aan de praat heeft?
Kan mij iemand vertellen of ik met de DX8 ook de Walkera heli´s kan bedienen, of moet ik dan de ontvanger wisselen ? Ik vraag dit om dat verschillende Walkera heli´s zijn uitgerust met gecombineerde ontvangers met bv electrocica voor het flybar loos vliegen . Ik hoor graag jullie reacties
Volgens mij heeft walkera een eigen systeem op de 2,4 ghz band. Als er een losse ontvanger in zit kun je die wisselen voor een spektrum ontvanger.
Heeft er anders niemand die overstapt op de DX8 een interessant DX7 (gas rechts) over? Dan heb ik wel interesse...
Zojuist de bevestiging gelezen dat Martin morgen mijn DX8t op gaat sturen Maandag of dinsdag is het dus zover dan kan ik met de instellingen gaan lopen puzzelen yesssssss
Bedankt voor reacties. Eventuele zenders stuur maar via pb. Kan het hier ontopic over de DX8 blijven... thanx!
Toch sneller dan ik verwacht had dat ze weer geleverd hebben. Geloof me, het is heel leuk puzzelen zo eenvoudig als het werkt!
Denk dat dat erg lastig zal worden maar we kunnen het proberen .... Hoeveel wil je er hebben? :rolling:
:rolling:Ik snap die melige bui wel.... Zo blij als een kind dat je DX8 onderweg is. Bij die MrHobby die aangegeven werd is ook een losse DX8 te koop. Telemetrie niet direct nodig. En ontvangers in HK zijn nog geen 7,50...