Voor diegene die denkt of ik nog bezig ben... Snel gaat het niet, maar elke dag een beetje...
![]()
Heb je een plannetje van dit toestel ? ( PDF-je )
OEPS ! ik zie net dat dit een kit is .... >>> waar is hij verkrijgbaar ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Voor diegene die denkt of ik nog bezig ben... Snel gaat het niet, maar elke dag een beetje...
![]()
nee, ik heb ze bij Luppi besteld... Koste 90€ incl opsturen, neuslijst en achterlijst en staartboom moet je zelf kopen. Oorspronkelijk van Decker, en de plannen zijn nu in handen van Luppi. En de mijne is 1m50 ipv 1 meter.
Hahahaha idd goed gezien. Ik ga hiermee ook niet gooien, enkel voor aan de dijk/heling. Althans, dat was de bedoeling.
En zo wordt een DLG een HLG: Helling Launched Glider.
Douglas, geloof me, stop die stift er in! Het is prachtig werk om je SB eens uit de hand omhoog te smijten (met stift) en in een bel zien verdwijnen. Het wordt dan echt modelvliegsport..
ai...
De voorlijst moet netjes rond geschuurd en de achterlijst over een breedte van pakweg 1,5 cm?? taps geschuurd.
Alles recht laten komt de performance zeker niet ten goede, de luchtstroming over je roeren laat dan te snel los en je zult merken dat je roeren maar heel beperkt effectief zijn.