Walter de 560kv maakt je heli stuk geloof mij .. ik heb nu een aantal keer jou zien vliegen dat gaat je een hoop main gear's kosten.
+1 :schrik:
Gisteren voor het eerst echt gevlogen nadat mijn Kontronik eindelijk was binnen gekomen. Duur, maar errug goed. je hoort gewoon kwaliteitsverschil als je hem hoort regelen. En hij blijft echt koel.
Langzamerhand de power meer gaan gebruiken.
WOW !!!!
Ik dacht dat hij nooit meer power kon hebben dan mijn 6HV omdat dit een 600size is op 12S. Ik dacht dat zo'n zware 700 op 12S dus minder power zou hebben.
:robot: :robot: :robot: Resistance is futile.... Mijn god wat een power, ik krijg hem gewoon niet ingekakt (tot nu toe).
Dus in vlucht 2 toch tijdens pitchpompende flips de M1 gears de baas geworden. Krrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr................
Een autoroterende flip gemaakt en hem prachtig kunnen neerzetten.
Nu op zoek gegaan naar vervanging voor de mega afterparty op 24 Oktober

Ik heb zitten snuffelen naar deze:
HN7019B CNC Main Drive Gear/115T
●Newly designed highly rigid 700 M1 main gear, manufactured through high precision CNC machining process,
with wear resistant, low noise, and highly efficient energy transfer properties to dramatically increase power output.
●Use for T-REX 700 Nitro Pro / 700E.
Maar waarvoor is de upgrade??? Is deze beter dan de M1 gear die er in zat (wel één van de eersten 700E's).
Was de mijne niet CNC? Is deze sterker?
uiteindelijk na overleg met Remon toch maar de KDE gear gekocht.
Nu hopen dat deze sterk genoeg is.

Laatst bewerkt: