stampe en vertongen sv-4b

@ frank je gaat hem zeker zien die stampe kan niet wachten tot we bij jullie een keer komen fladderen !
maja eerst de rest eens leren vliegen anders is het ook zo egoistisch.
@ eric hopelijk kan je volgend jaar wel bij onze stampe en oldtimer meeting zijn ,
Kun je de stampe komen bewonderen .
@ ramses maak die chip of de tigermoth nou eens af ;P ken je volgend jaar ook bij onze stampe en oldtimer meeting zijn.

helaas nog niet kunnen fladderen door de opvoedkundige taak die mij is toebedeeld dus (nog) geen foto en film matriaal.

hopelijk komen er nog genoeg mooie dagen

greetz pascal

Mooi! :thumbsup: Wat een mooi geluidje ook van de Laser!
Heb ook `t tweede deel gezien. Ze pruttelt lekker rond!
Lekker he, zo rondvliegen met je bella macchina!

Geniet ervan!
Groeten, Ram6

Stampe

Hallo Pascal,

De tekeningen van de stampe zijn gemaakt, heb zelfs wat meer gereedschap aangeschafd zoals een elec. bank afkortzaag nu nog een bank schuurband machine, materialen bestellen, en tussen door nog wat lessen, om volgend jaar met onze flyin zelfstandig te kunnen vliegen, doe mijn best, heb Frank beloofd om mijn best te doen, om met de cessna te vliegen die ik bij ons had staan als model, deze is ook bijna vliegklaar, nog 2 accupacks erin, en de motor moet nog inlopen.

Groetjes Louis

Laatst bewerkt:
Hallo frank,

Er komt een dag, dan zou ik ook graag een tekening van jouw toestel willen hebben, maar dan moet ik een grotere auto aanschaffen
Dat is een te gek toestel van je

Groetjes Louis

hey louis,

komt goed man,we gaan zodra ik er weer ben volgende week.
aan de slag.
dat lessen komt helemaal goed de avonden worden helaas al wel wat korter.

tot woensdag

rolatorzzzzzzzzzzzz pascal.

Ja dat vind ik het ergste eraan, dat de dagen korten, maar we hebben de weekenden ook nog, ga deze week een lijst maken wat ik nu nodig heb, om aan de romp te gaan beginnen, alles komt goed, kan pas met deze stampe vliegen, als ik het vliegen onder de knie heb.

Heb de onderdelen voor de 10cc takt nog niet binnen, word volgende week.
dan kunnen we de gerestaureerde cessna eens gaan uit proberen.

groetjes

Stampe heb ik momenteel op een laag pitje staan, eigenlijk helemaal niet op dit moment, ben nu bezig met een piper 40 van hangar 9 , deze wil ik graag aankomende week klaar hebben, en zo snel mogelijk de lucht in te krijgen.

Hallo Pascal,

Het filmpje is leuk, een beetje kunnen kijken hoe mijn toestel er in de toekomst eruit komt te zien

Back