Subsail 2020: zaterdag 23 mei bij de Vaargroep Flevoland

Ook dit jaar willen wij Subsail organiseren. Het is de bedoeling om deze te houden op zaterdag 23 mei in Biddinghuizen. Vaargroep Flevoland heeft toegezegd haar vaarwater helder voor ons op te leveren, dus we kunnen ons onderwater varend materieel ook prima vanaf de waterkant volgen!

Zou iedereen die het leuk lijkt om hierbij aanwezig te willen zijn zich in dit draadje willen opgeven? Dan weten wij wat we voor de horeca in huis moeten hebben.

Bij al die afmeldingen vanwege een virus is het wellicht onnodig om nog een keer te zeggen maar bij deze dan toch maar; we gaan er van uit dat 23 mei de beperkingen voor evenementen opgeheven is.

Let op, het is dus dit keer niet op 2de Pinksterdag,

Vrienden, gezien de voortgang van het virusprobleem hebben wij toch maar ervoor gekozen om de geplande subsail uit te stellen. Wellicht in het najaar, anders ligt het programma alvast klaar voor het voorjaar 2021.
Het is niet anders, de hobby is leuk maar de gezondheid van ons allen is veel belangrijker....
upload_2020-3-20_9-20-12.png

ok de engelsen hebben het lumineuze idee om op 10 mei een online vaardag in te richten
het idee is dat je je duikboten in de vijver in je tuin zet en deze virtueel streamd
heb je geen vijver dan in een badkuip of anders op het gras en dan denken we dat het een vijver vol algen is

ik ben er alvast voor en ben reeds kabels bij elkaar aan het zoeken voor de camera
ik heb de test bak dus ik kan varen en duiken ;
ben benieuwd naar waar dit gaat uitdraaien

gr raf

Is er ook een site voor Subsail?
Zou er graag eens op willen komen maar ben zo blij verlost te zijn van dat smoelenboek.

Back